Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Maura Irena

29. 7. 2011 7:04
Čeho jsou lidé schopni

Dnes se mi na e-mailu vygeneroval odkaz na jeden blog

http://wendydnes.com/2011/07/28/irena-mura-mydlova-mazaci-mimozni/comment-page-1/#comment-5778

Nechávám ho bez komentáře, milá Wendy a ostatní. Pevně věřím, že k tomu všemu najdete slušné vysvětlení. ;-D

0 0
možnosti

Uli

29. 7. 2011 15:11
Re: Čeho jsou lidé schopni

nenechte se otrávit a pište dál

0 0
možnosti

Politicky korektní lež

28. 7. 2011 20:54
takže

nádobí umyje myčka. těch pár kousků co se nedá dávat domyčky utře látková utěrka, kterou pak vypere pračka

0 0
možnosti

Politicky korektní lež

28. 7. 2011 20:56
Re: takže

a každý den uklízet? No dík, ale není lepší jít si třeba zaplavat, zajezdit na kole, nebo dělat cokoliv co mne baví?

0 0
možnosti

dp11

28. 7. 2011 12:45
Problém utěrek a nádobí vůbec jsem vyřešila koupí myčky

Naprosto nechápu, proč tady z toho děláte takovou vědu. 

:-)

2 0
možnosti

Maura Irena

28. 7. 2011 19:07
Re: Problém utěrek a nádobí vůbec jsem vyřešila koupí myčky

ale to jsou feministky

0 0
možnosti

Ivy Ashby

28. 7. 2011 1:54
Koukám na váš blog

Vy nemáte čas prát utěrky? Asi ne. Jste velmi zaměstnaná žena, koukám. Ale víte, že ty papírové ručníky jsou horší než utěrky?:-)

1 0
možnosti

Maura Irena

28. 7. 2011 2:53
Re: Koukám na váš blog

Ano, jsem velmi zaměstnaná žena. Používám papírové utěrky na jedno použití. Nevím, co je na tom horšího, Mluvila jsem o utěrkách, které jsou v kotoučích a ne o ručnících. Naučte se prosím vnímat text.

0 0
možnosti

Ivy Ashby

28. 7. 2011 1:08
Já jsem sice v domácnosti, ale takový článek bych nenapsala

Základní věci o chodu domácnosti má znát i chlap. Uměl by si umět uvařit, vyprat i vyžehlit. Proč jenom děvčata? To zní děsně šovinisticky, ten nadpis. Naši měli třeba příšerný smaltovaný nádobí a ve školní jídelně byly děsné hliníkové příbory, doteď z nich a z některých jídel mám hrozné trauma.

1 0
možnosti

Maura Irena

28. 7. 2011 2:52
Re: Já jsem sice v domácnosti, ale takový článek bych nenapsala

Já jsem takové zážitky nepoznala. Takže je nemohu sdílet. Prosím vás, přečtěte si ten článek - není rozhodně o tom, že by ženy měly po mužích uklízet a všechno dělat. Vaše odpověď je úplně o něčem jiném. Bohužel.

0 0
možnosti

Pickup Anddropoff

27. 7. 2011 22:59
Vy asi nemate deti, co?

1 0
možnosti

Maura Irena

28. 7. 2011 0:44
Re: Vy asi nemate deti, co?

Mám. Proč se ptáte?

0 0
možnosti

martina111

27. 7. 2011 21:23
A co takhle:

Chlapci, naučte se pečovat o domácnost. ;-D

2 0
možnosti

3lipy

27. 7. 2011 17:16
Jste vyjímečná žena

Jak všechno dokážete zvládat? Máte to v hlavě tak srovnané, že vám hodně dnešních žen až nerozumí. Vzdělaná, laskavá, vstřícná, praktická, altruistická...

Díky za článek. :-)

0 0
možnosti

Maura Irena

27. 7. 2011 22:05
Re: Jste vyjímečná žena

Žili jsme dlouho v cizině mimo Evropu a tak jsem se něco naučila. A také jsem se narodila ve smíšené rodině s různými zvyky, a to se člověk také hodně naučí. Ono mi hodně žen nerozumí a já bohužel nerozumím jim. Nechápu hodně věcí, ale vím, že dělají lidi nešťastnými.

0 0
možnosti

Saša

27. 7. 2011 12:36
Paní Ireno,

s bláznivými feministkami nemá smysl diskutovat.

Ony jsou tak frustrované tím, že neumí být ženami a nemohou být muži, že nejsou schopny poslouchat, co říkají druzí, a i když to náhodou zaslechnou, nejsou schopny tomu porozumět.

Feministky nemají uši.

1 0
možnosti

Maura Irena

27. 7. 2011 12:40
Re: Paní Ireno,

No, to jsem si také všimla. Je to nešťastná záležitost. Ale přemlouvat je nebudu, aby trochu prohlédly. Myslím si, že stačí, když žena nevisí na mužově příjmu a citově ho nevydírá, snaží se o soulad a pochopení, stejně jako muž se musí přizpůsobit a tak by měli lidé ten život prožívat. A vybrat si špatného partnera není opravdu umění. Člověk to musí mít v hlavě srovnané a mít svůj life program, do kterého začlení i rodinu. V

0 0
možnosti

isabell

27. 7. 2011 11:12
...

;-D a chlapci nic?

A souhlas s maminou2 pode mnou, já se učila vařit od svého pradědy, babičky, maminky a Viléma Vrabce (Velká kuchařka) a většinou to byla šichta na půl dne :-/

Nádobí bylo také škodlivější než dnes, takové hliníkové lžíce přidávaly polívce neuvěřitelnou pachuť, drolící se smalt také nebyl výjimkou, to, že vy ho dnes utíráte papírovými utěrkami vás nijak nešlechtí, spíše naopak. A zamražované pečivo je na naprosto stejné úrovni, jako rozpékané gumové dva dny staré.

3 0
možnosti

Maura Irena

27. 7. 2011 11:33
Re: ...

Já mám pocit, že jste můj článek nečetla a nebo jsem ho nesrozumitelně napsala. Právě, že na trhu je mnoho druhů nádobí a člověk by se měl informovat, které je nejvhodnější. Trochu nad tím přemýšlet. Neříkala jsem, že se máme vracet k hliníku, který navíc způsobuje demenci. Já například vařím zeleninu v páře, nikdy ne ve vodě. Na brambory, špagety, ráži, mléko a maso mám zvláštní hrnce, v kterých nevařím nic jiného. Používám účelově vyrobené nádobí. Čaj dělám také metodou překapávání. A místo všelijakých rendlíků mám pár kusů nádobí.

0 0
možnosti