Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

isabell

20. 8. 2011 9:53
...

Na kynutých ovocných knedlících není nic těžkého, to, že naše babičky měly složité recepty neznamená, že se dnes nedá uvařit kynutý knedlík, nebo upéct kynuté buchty za zlomek času a přitom s úplně stejnou chutí.

A nejsou to zapomenuté recepty, jen se sladká jídla prostě většině lidí rychleji přejí.

Já peču buchty spíše jako dezert ke kávě a ovocné knedlíky míváme hlavně podle sezoního ovoce, s povidly můžu upéct třeba taštičky z listového těsta někdy v zimě, nač je cpát do knedlů, když jsou k mání čerstvé meruňky, jahody, nebo švestky....

1 0
možnosti
OP

Bětka

20. 8. 2011 10:02
Re: ...

asi nejsem šikovná,ale jednou se srazily,podruhé byly cítit kvasnicemi atd. K listovému těstu mi sedí spíš jahodová marmeláda. Moje děti mívaly rády nudle se strouhankou a povidly, hojně zalité máslem.:-)

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

20. 8. 2011 10:06
Re: ...

Mně se to taky srazilo a pak záhadně ovoce vyplouvalo na hladinu. Chce to cvik - hlavně najít někoho, kdo má výborné spalování a má rád sladká jídla jako ochutnávače. ;-D Je to spíš jen tak, občas, někdy, ne pravidelně, samozřejmě. Ale kuchyně má být pestrá. Já ty knedlíky dělám pro své německé příbuzné, když přijedou a chtějí je. A mám nervy na dranc, aby se povedly. :-/

0 0
možnosti