Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

t.varga

24. 8. 2011 8:24
bravo

tohle nebylo úplně snadný napsat. pěkný R^

0 0
možnosti

Maura Irena

24. 8. 2011 8:27
Re: bravo

Psala jsem to od srdce a jak to cítím já. Měla jsem přitom pocit, že je to trochu kontraverzní téma, ale asi u toho mnozí usmívají a kolem srdce jim krouží láska. Nebo ne? V:-) Díky.

0 0
možnosti

aby diskuse neměly sysl

24. 8. 2011 7:29
Tím "hetero" myslíte normální sexuální orientaci?

0 0
možnosti

Maura Irena

24. 8. 2011 7:55
Re: Tím

Já vám nerozumím. Vy se v tom neorientujete? Nevíte, co je to heteroseualita a homosexualita? To, co jsem popsala, je heterosexuální vztah dvou heterosexuálních jedinců. Něco si o tom přečtěte. Děkuji.

0 0
možnosti

kuča

24. 8. 2011 7:10
Víte, že se mi Váš článek líbí.......?

:-).......Mám už za sebou podstatnou část svého života, byl jsem celkem šťastně ženat, ale víte..........? Žena je tvor, který se vám mění před očima, filosofie jejich života s podstatně liší od pohledu mužského! To si bohužel řada mužů neuvědomuje.

A to je právě na budování vztahu to krásné! Pokud muž o navázání vztahu stojí, je to trochu, jako šachová partie. Musíte být myšlením vždy o dva tahy napřed. Velmi často se stává, že se z lovce, stane lovený! V tu ránu muž, který má všech pět pohromadě zbystří a začne být opatrným. Pokud přeskočí jiskra (no...tak to je super), skáče se do vztahu rovnýma nohama! A o tom je život ! (Jak říkají dneska módně otomovači!) R^R^

0 0
možnosti

Maura Irena

24. 8. 2011 7:52
Re: Víte, že se mi Váš článek líbí.......?

anoV

0 0
možnosti

Don don

23. 8. 2011 23:04
no

vcelku souhlas, ale oponovat musím názoru, že nemáme rádi intelektuálky. Raději ženskou, se kterou je o čem kecat, než hloupou, která stojí u plotny a stejně ve finále neuvaří, protože si lakuje nehty a hlídá účes. Ale to je můj subjektivní názor:-)

2 0
možnosti