Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

vaťák

17. 9. 2011 13:26
Potřebná rada.

Mám staré rodiče a mohu potvrdit, že je dobré, když je naučíme se nejdřív zeptat, než něco podepíšou.

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

17. 9. 2011 13:44
Re: Potřebná rada.

No a vysvětlit jim, co se podepisuje. Já už vysvětlují mamince třetí den, co je to právo na bydlení na doživotí.Ona má pocit, že je pro nás věcným břemenem a to je opravdu umění tu smlouvu uzavřít a přitom aby neměla pocit, že se její důstojnost snižuje.

0 0
možnosti
N

NTPT_PODRUHY_ZAKAZANY

17. 9. 2011 12:55
Mezilidské vztahy záleží NA LIDECH ne na době !

Rv

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

17. 9. 2011 13:26
Re: Mezilidské vztahy záleží NA LIDECH ne na době !

To není tak jednoduché. R^

0 0
možnosti
D

Dunja

17. 9. 2011 12:44
Důvěřuj, ale prověřuj

Včera jsem byla s maminkou nakupovat, platila kávu v akci jistého Klubu a světe div se pokladna hodila cenu bez slevy. Maminka hned zareagovala, což mě matce občas nucené brát na na nákupy i děti, se nestává a hlavně mívám nákup velký -nikoliv kafe, mlíko a pár rohlíků.

Nejdřív se divila pokladní, pak zaměstnanec u regálů (nabídl jí, že jí peníze za slevu dá,ale musí vybrat z automatu??? Podivná nabídka) Nakonec kafe vrátila. Pokladní se omlouvala a doufám, že fronta za námi se nerozčílila, co tam tam babka blbne, ale poučila. Jenže kolik lidí se ten den také napálilo:-( 

Pomáhám mámě s prodejem a koupí bytu a přiznám, že jsem na nervy jetě větší, než kdyby šlo o můj byt. Je to můj snad nejdelší měsíc v životě a to jsem se stěhovala 4x.Tak snad převezmem v pondělí byt bez problémů.

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

17. 9. 2011 13:03
Re: Důvěřuj, ale prověřuj

Taky jsem to s bytem řešila. Moje maminka taky umí ve slevách chodit a jsem na to jako vy.

0 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

17. 9. 2011 10:25
Velice pěkný a užitečný článek

I v naší rodině jsme zažili podobné věci, staří rodiče se už několikrát málem stali obětmi různých "obchodních triků". Důležité je být s nimi stále v kontaktu, pravidelně je navštěvovat, zajímat se...

Pravé a nezištné vztahy mezi lidmi, pozornost, všímavost, ochota pomoci... Zdánlivě jednoduché věci, ale zdá se, že o jejich návratu a novém zakořenění bude třeba mluvit nahlas.

Díky za článek :-)V:-)

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

17. 9. 2011 12:37
Re: Velice pěkný a užitečný článek

V Krásný den.

0 0
možnosti