Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lubanek

8. 10. 2011 7:04
Pravý Boží prorok.

Nejdůležitější je to, že Jeremiáš mněl přímé poslání od Boha aniž by věděl co má mluvit. Bůh mu řekl: 5... Dříve než jsem tě sformoval v životě,znal jsem tebe, a dříve nežlis vyšel z života, posvětil jsem tě, za proroka národům dal jsem tebe. On řekl: Ach Panovníče Hospodine, neumím mluviti, nebo dítě jsem. Ale Hospodin řekl mi: Neříkej dítě jsem, nýbrž k čemuž tě koli pošlu,jdi a vše což přkáži mluv. Neboj se jich, neboť jsem s tebou, abych tě vysvobozoval, dí Hospodin.

On se nemusel bát náboženských institucí, protože mněl povolání od Nejvyššího. Boží Slovo nikdy se nestalo k teologům, ale k Božím prorokům. Amos 3:7...Nečiníť zajisté Panovník Hospodin ničeho, leč by zjevil tajemství své služebníkům svým prorokům. ( Žádným teologům) . Přeji hezký den.

0 0
možnosti

Maura Irena

8. 10. 2011 9:37
Re: Pravý Boží prorok.

A já Lubánku si myslím, že má co říci stejně jako všichni proroci i naší době. Díky V

0 0
možnosti