Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

Camino.

28. 10. 2011 22:19
Diky za soulet, ale myslela jsem, ze je tam vice veci.

Vzpomela jsem si, ze jste se ptala na babicciny vdolky, nemam presny recept, ale delala jsem je z buchtoveho testa, mene cukru a hustsi, davaji se na plech a pecou se podobne jako housky. Pak se davaji cerstva rozstrouhana jablka na tu rovnou stranu (ktera byla na plechu), tvaroh a kysela smetana. Ja ted udelam ten soulet, ale ke kureti, kupuji primo z farmy, tak mam jistotu, ze se prochazeji venku:-)R^

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

30. 10. 2011 23:08
Re: Diky za soulet, ale myslela jsem, ze je tam vice veci.

Jo, já je taky tak udělám, jak to píšete. Šouletů je ví druhů, já dávám přednost tomuto. Ono je to hodně syté a je lepší, když člověk se trochu drží zpátky s těmi ingrediencemi. Ono z toho může být těžko. Zdravím a hodně štěstí s kuřaty.V

0 0
možnosti