Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

motylek_02

4. 11. 2011 12:58
moooc pekne

pridam par dalsich: nachlazeni a chripka

zazvorovy caj: kousky zazvoru povarit nekolik minut, s kouskem skorice, po schladnuti pridat med a citron, pit teple

cibulovy caj: kousky cibule sparit horkou vodou, pridat majoranku, nechat 10min louhovat, pridat med a citron, pit teple, je to vynikajici na uklidneni kasle, pit 3x denne

opozdeny menzes (neni chripka ;-D, nicmene funkcni): nat petrzelky varit pul hodiny, pit 3x denne. Do 10ti dnu je vse v poradku (podle toho ve ktere fazi doslo k "zaseknuti").

0 0
možnosti

motylek_02

4. 11. 2011 13:01
Re: moooc pekne

dekuju za clanek, doufam ze bude nejake dalsi pokracovani.

0 0
možnosti

dp11

4. 11. 2011 11:10
No to je obecně známá věc,

že když se svaří kvalitně zkvašená šťáva z hroznů, že to na chřipku funguje skvěle. Jinak díky za tipy, některé znám, jiné byly pro mě novinkou.

0 0
možnosti

NewDorianGray

4. 11. 2011 0:39
Asi před půl rokem jsem objevil extrakt z grapefruitových

semen. Za dva, maximálně tři dny je po chřipce. Poprvé jsem si objednal extrakt v kapkách. Pár kapek do skleničky vody. To se nedá, je to tak hořký, že to nejde polknout. Tak jsem zkusil kapsle. Dokonalý, bez vedlejších účinků. Ve skutečnosti jde nejen o silné antivirotikum, ale i antibiotikum a fungicidní účinky má podle pokusů také.

0 0
možnosti

NewDorianGray

4. 11. 2011 0:56
Re: Asi před půl rokem jsem objevil extrakt z grapefruitových

Mimochodem, měl jsem chronický zánět šlach v rameni. Byl jsem s tím u doktora, obstřiky pomohly, ale úplně dobrý to nikdy nebylo, jen to pak bolelo snesitelně. Nevím, zda to souvisí, ale po několika letech mám najednou pokoj, asi po čtyřech, pěti dnech. Mechanismus si neumím vysvětlit, leda by tam bylo nějaké ložisko, infekt, který by se za určitých okolností (chlad, špatný pohyb, fyzická zátěž) vždycky rozjel.

0 0
možnosti

3lipy

3. 11. 2011 20:14
Díky za rady.

Tolikrát přečtené a nikdo se ani neobtěžuje kliknout jako poděkování. Je mi za tu bandu hanba!

0 0
možnosti

Camino.

3. 11. 2011 20:28
Re: Díky za rady.

R^, babicka verila na bezinky, mela dokonce knihu, kde byl recept na kazdy neduh. V titulu bylo neco o bezinkach proti 100 chorobam, pokousela jsem se googlit, ale nic jsem nenasla. Jinak vse to, co jste uvedla snad budeme predavat svym detem, nebo aspon tem cizim:-)R^

0 0
možnosti

Hijo de Puta

3. 11. 2011 18:45
Česnek na břicho a ve dvou roztírat!

To je pry nejlepsí na chripku..;-D

1 0
možnosti

Maura Irena

3. 11. 2011 19:57
Re: Česnek na břicho a ve dvou roztírat!

;-D

0 0
možnosti