Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

Camino.

4. 11. 2011 20:45
Opet se pochlubim babickou :-)))

Mela prekrasny oblicej a jeste v 80 letech si delala masky z drozdi, zahradnich jahod, vajecneho bilku a protoze delala domaci tvaroh, umyvala si pak oblicej tim podmaslim, ci co to zbylo. Musim se vzdy pri vzpomince na ni usmivat. Ale delala take masti z arniky a jinych bilinek. Dedovi pak ve vsech oknech bublala ruzna vina v demizonech. Byl to raj:-)V

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

4. 11. 2011 21:18
Re: Opet se pochlubim babickou :-)))

Jo, moje babička zase si přikládala masku ze škraloupu z čerstvého tučného mléka s postrouhanými mandlemi. Já podmáslí piji každý den. Můj děda taky vyráběl vína a kořalky a pak je rozdával nebo prodával, protože v naší rodině se alkohol nějak nepil. No, já bych rozhodně domácí víno ani nechutnala, protože to musí být síla hromu.Babička i prababička dělaly masti a já jsem se to pak naučila. Ale než sádlo, tak je dělám z včelího vosku a olejů, protože se nekazí a na ovonění dávám pak trochu vonné silice. Ten včelí vosk je úžasný. Má hojivé účinky. V

0 0
možnosti