Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PeTaX

5. 11. 2011 9:35
Zdravím Vás paní Mauro

Nepochybně máte pravdu. Příroda - daleko lépe, než farmaceutické firmy - podělila všeliké rostlinky mnoha vynikajícími vlastnostmi.

0 0
možnosti

Maura Irena

5. 11. 2011 12:24
Re: Zdravím Vás paní Mauro

Jen najít v tom harmonii pro každého člověka zvlášť. Zdravím též.V

0 0
možnosti

3lipy

5. 11. 2011 9:11
Díky.

zdravím.V

0 0
možnosti

Maura Irena

5. 11. 2011 9:17
Re: Díky.

Díky. Když jsem to psala, tak jsem myslela právě na Vás.Ta polévka je senzační, hlavně, když je člověk nemocný. Já jsem se na ni vždycky těšila, jen děti, kupodivu nemají rády petržel a celer. Tak jsem je trochu podváděla a podvádím do dnes! Zeleninu jsem vždy rozmixovala na hladkou kaši a zašlehala do polévky, přidala smetanu a koření, přidala piškotový svitek a na to slyšely. :-)V

0 0
možnosti