Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

falm

8. 11. 2011 0:23
Trocha vzpomínek

Děkuji za připomenutí pár ruských jídel...

Přiznám se, že solyanka (neboli slaná polévka) patřila k těm, které jsem upřímně nenáviděl - právě pro tu její slanou chuť; znám ji ve verzi ze slaných okurek... Druhou taokovou "oblíbenou" byla rybí šči.

K blinům dodám, že nejúžasnější varianta je bliny s kaviárem...

Ze sladkých ruských jídel jsou snad nejlepší "syrniky" a z těch ostatních, kus umění vyžaduje udělat dobré pelmeně.

0 0
možnosti

Maura Irena

8. 11. 2011 1:35
Re: Trocha vzpomínek

Já jsem solyanku jedla vždycky v Německu. Oni ji upravovali dobře. Pelmeně umím docela dobře. Děti milují boršč. Ono záleží, jak člověk zvládne se trefit do chuti stolujících. Každý národ má něco dobrého v kuchyni. Myslím, že je třeba trochu rozšířit obzory a nejíst stále to samé. Máme jednoho rodinného přítele . Francouze, a ten, když jede do Česka, tak po mně chce, abych udělala svíčkovou s knedlíkem. Po tom teda šílí. V

0 0
možnosti

veš na pleši

8. 11. 2011 10:56
Re: Trocha vzpomínek

Já jsem jedla soljanku v Estonsku a byla dobrá. A to nemám ráda okurky. Třeba boršči jsem na chuť nikdy nepřišla...

0 0
možnosti

Maura Irena

8. 11. 2011 21:06
Re: Trocha vzpomínek

Já dávám okurky do stroganova. Tedy ne že bych je zbožňovala, ale dají jídlu chuť. Borč jsem několikrát zkazila, i když ostatním chutnal, ale já nebyla spokojená. Až potom, když jsem našla starší ruské recepty, tak jsem to zkusila znovu a dala jsem tam přesně to, co tam bylo napsáno a povedl se. Ono totiž strašně záleží na recepturách. A ty lovím a lovím po všech možných zdrojích.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS