Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ivahut

10. 11. 2011 19:58
Nic ve zlým,

ale než se patlat s Vaší sváteční polévkou, dala bych si radeši z pytlíku, i když jinak vařím docela ráda. Připomíná mi jeden z receptů Magdaleny Dobromily Rettigové, kde najdeme větu: "Máš-li zbytečnou koroptev, můžeš též jednu přidati." Jo, a taky nesouhlasí rozpis imgrediencí s postupem práce!

1 0
možnosti

Maura Irena

10. 11. 2011 20:59
Re: Nic ve zlým,

tak jasně, že je to hrozně pracné. Já se vám ani nedivím, že si nakonec koupíte polívku z pytlíku. A k tomu vám přeji dobrou chuťV

0 0
možnosti

PeTaX

10. 11. 2011 11:14
Na fotografii polévky

sice nevidím osmaženou houstičku, ale fridátové nudle.To mi ale neubralo na intenzitě Pavlovova reflexu. (Osobně mám raději v česnečce opečený chléb - kostičky. A česnek přímo do talíře - no to je téměř ústavní povinnost!) V

0 0
možnosti

Maura Irena

10. 11. 2011 21:33
Re: Na fotografii polévky

To je fakt! Nejlepší lék při chřipce. V

0 0
možnosti

isabell

10. 11. 2011 8:35
...

Paní Novotná, vy vařit prostě neumíte, zatím jsem od vás četla jen velmi zastaralé recepty, kterých se zatvrzele držít, ovšem většina z nich je dnes už skoro nepoužitelná.

Máte slabší žaludek, či zažívání (nepamatuji se přesně), přitom je spousta vašich receptů pro vás tedy nevhodná. V každé lepší kuchařce (pravda i v těch starších) se dočtete, kterou zeleninu na vývar použít a jaké kombinace vhodné nejsou.

Váš vývar je k ničemu, tlučou se vám tam protichůdné chutě. Vždy platí, že méně je více. Ano, argumentujete, že je to "německá kuchyně", ale ne vždy je dobré slepě přejímat vše, co se nám zdá "dobré", chce to také trochu přemýšlet.

To, že něčemu dáte nálepku tradiční nic neznamená, kolik Němců to takto vaří ještě dnes?

PS: ten první recept je spíš přeliv na naložení zvěřiny, než zeleninový základ polévky...

0 0
možnosti

stedrik

10. 11. 2011 9:05
Re: ...

já bych řekl, že vaří především pomocí ctrl+c a ctrl+v. Vždyť někde v minulosti psala, že má doma na práci hospodyni.

1 0
možnosti

tanker d

10. 11. 2011 8:25
nechápu

ingredience do polívky vaříte každou zvlášť a pak to slejváte dohromady, ale přílohy plichtíte v jednom hrnci, divná německá kuchyně :-)

1 0
možnosti

Maura Irena

10. 11. 2011 8:42
Re: nechápu

Moc složitě vaří, ale některá jídla jsou báječná. Jen si myslím, že používají mnoho ingrediencí na jedno jídlo, a to mně dost vadí. Nicméně, jsou to většinou asi selská jídla, která se také přenesla do naší národní kuchyně. V dětství mi docela chutnala kedlubnové omáčka a moje babička uměla německou kuchyni vařit, tak ta jídla v mých vzpomínkách mají takovou specifickou a neotřelou chuť. Možná, že je to právě těmi postupy. Moc ji však nevyhledávám. V

0 0
možnosti

Bílá paní

10. 11. 2011 8:12
Sice uvádíte kuřecí polévku jako sváteční,

ale já bych z uvedených ingrediencí uvařila minimálně tři jídla. Je nejen časově náročná, ale i pěkně drahá :-(

1 0
možnosti

Maura Irena

10. 11. 2011 8:22
Re: Sice uvádíte kuřecí polévku jako sváteční,

Je to německé jídlo. A Němci ve své národní kuchyni používají hodně ingrediencí. Ale víte, že máte pravdu s tím, že z tohoto receptu by se daly vyvinout docela originální jídla? Díky.

0 0
možnosti