Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

modroslizák

17. 12. 2011 1:48
Snad nejvíce Řeků po Brně, se jich přistěhovalo do Jablonce

Měli tady i své taneční zábavy, ovšem návštěva v řecké rodině byla poučná. Hlava rodiny přišla domů, sedl si do kuchyně a bába mu honem podala noviny. Tvářil se jak prezident zeměkoule. Mezitím ho bába zula a nohy dala do lavóru. Umyla mu nohy, on dočetl, nazula mu papuče a začala nosit na stůl jídlo. On udělal politický rozbor z toho, co četl a to se ještě bába nesměla jídla dotknout. Když skončil, zaboříl lžíci do pokrmu a v tu chvíli už mohla jíst i bába. Pak měli holky a kluky. Kluk to byl rozmazlený bůžek a jen se rochcapoval, ale holky musely makat a pomáhat. Hodně se jich vrátilo zpátky domů a ostatní se civilizovali. To jsem se jen zamyslel a zavzpomínal.

1 0
možnosti

captain cook

17. 12. 2011 4:43
Re: Snad nejvíce Řeků po Brně, se jich přistěhovalo do Jablonce

Rekove v Australii si tyto tradice dosud zachovavaji.

0 0
možnosti

Camino.

16. 12. 2011 23:35
A mate ji!

Tento clanek je podle meho mineni  z toho mnozstvi, ktere jste napsala...nejlepsiR^R^

0 0
možnosti

Maura Irena

17. 12. 2011 0:07
Re: A mate ji!

Urazila jsem mnoho mužů. No jo, mně vždycky Uzel k něčemu vydráždí.Ale sex to není :-/

0 0
možnosti

silvinka.pink

16. 12. 2011 21:49
A ono se dneska ještě

lidi stravujou doma 8-o8-o? A na co teda máme restaurace? Odpadaj náklady na jídlo a nádobí se tam umývá samo přeci :-P! A doma se už člověk jen dorazí nějakým krekrem a pro ty náročnější je možno se naučit obsluhovat toustovač - to se naučí každý, když sem se to naučila i já :-)

0 0
možnosti

Maura Irena

16. 12. 2011 21:54
Re: A ono se dneska ještě

Jo jsou tací pošetilci. ;-D

0 0
možnosti

Svatej Utřinos

16. 12. 2011 21:13
Krásné! :)

Má tchýně vždy při příchodu k ní na návštěvu s pohledem na manžela vzdychla: "ty jsi zase zhubnul..." Pak tomu podvýživenému (180cm/85 kg) chuděrovi nandala pořádnou porci nějakého tradičního českého jídla (měla pro něj speciální maxitalíř, kterému říkali "korýtko") a poté, co manžel tu božskou krmi pochválil, řekla: "Bodejť by ti nechutnalo, vždyť u maminky vždycky dostaneš to nejlepší!". Zpočátku mě to dost vytáčelo, později jsem si na to zvykla a brala to jako nezbytný rituál... :-) Jinak byla tchýně docela fajn...

0 0
možnosti

Maura Irena

16. 12. 2011 21:16
Re: Krásné! :)

Moje tchyně uměla fantasticky vařit a hrozně ji štvalo, že můj manžel to neumí ocenit. Tak jsme vařily jedna pro druhou. Já něco stvořila, ona něco stvořila, pak jsme si to chválily u kafe. A jeho jablíčko, náš syn, nepadlo daleko od stromu. V

0 0
možnosti

s.m.

16. 12. 2011 19:50
..

moc hezké čtení dnes\R^

0 0
možnosti

Maura Irena

16. 12. 2011 20:19
Re: ..

VV

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS