Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

ahaswer

22. 12. 2011 7:15
Chaotičnost

To je dojem,který ve mně váš článek vyvolal.Obdobně vnímám i pocity a očekávání většiny lidí.Možná za to může překlikávání nikoliv však pouze v pojetí změny TV programu,ale hlavně v myšlení lidí.Obávám se převládání určité povrchnosti obyvatelstva,která se projevuje v myšlenkové lennosti.Proč přemýšlet a namáhat hlavu posuzováním situace a zvažováním variant,když se vždycky najde někdo,kdo nabídně rychlé a jednoduché řešení.Jenže nabídek je mnoho,velmi mnoho a pro kterou se rozhodnout?A tak občak neví,váhá,kolísá jak ten příslovečný viklan.Šíří se další a další vlny "blbé nálady" nikoliv však proto,že by někdo byl obecný lidový škůdce,ale proto,že vláda nad věcmi obecnými se vymkla lidem z rukou,resp.nechali si jí odebrat a tak jen planě žehrají nad špatnou a ještě horší situací,aniž by aspirovali na právo výrazněji realitu reguloivat podle svých představ...A tak "klikají a klikají a klikají"....a....

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

22. 12. 2011 8:48
Re: Chaotičnost

Ráda vám vysvětlím, v čem jste měl nesrovnalosti v mém článku a provedu pro vás srozumitelný rozbor. Můj článek není o povrchu příjmu jedné informace, ale hloubce celého problému, tedy příjmu informací, jejich zpracovávání v mysli a zpětného vyvolávání v podvědomí a řetězení s dalšími zprávami a informacemi. Mnoho lidí, kteří článek přečetli,  to dobře pochopilo. Tal nevím ....

0 0
možnosti
PK

ahaswer

22. 12. 2011 9:21
Re: Chaotičnost

Chápu to i já a snad jste to mohla přečíst v mé reakci.Nebo nepřečetla?..Tak nevím...

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

22. 12. 2011 10:22
Re: Chaotičnost

:-)V

0 0
možnosti
PK

ahaswer

22. 12. 2011 10:35
Re: Chaotičnost

Hezké svátky,pohodu v duši a úsměv na líci. :-)

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

22. 12. 2011 11:36
Re: Chaotičnost

Jen jsem s vámi laškovala. Já vám přeji hodně zdraví, štěstí, lásky a Boží požehnání po celičký rok. A´t se zase ve zdraví potkáme.V

0 0
možnosti
PH

petrph

22. 12. 2011 11:40
Re: Chaotičnost

Mno-já se obávám že odpověď bude složitější - problém je v tom že ani to "hluboké posuzování situace a zvažování variant" nemusí vést ke správnému cíli. Jakože člověk v podstatě ani nemůže správně posuzovat a vybírat,protože on sám ani nemá všechny relevantní informace.

Kdybych vzal několik závažných témat - několik stran mu nabízí optimální politické řešení jeho problémů. Jak pozná které z nich to myslí poctivě a po volbách budou dělat co slibovaly, a které mu lžou a jen se potřebují dostat ke korytu? Několik bank mu nabízí kvalitní úrok pro uložení jeho peněz (moc se neliší)-jak a z čeho pozná kterou stát v případě krize podrží a naopak kterou nechá padnout a on o ty peníze přijde? Nebo dejme tomu  čím doma topit, uhlím, dřevem,plynem, elektřinou-vstupní náklady budou vždy vysoké a ani tady neví co se za půl roku zdraží,na co vláda napálí vysoké příplatky či daně..

Neboli - ta občanova rozkolísanost,jakož i přepínání programů  není příčinou, ale důsledkem toho co už se děje kolem něj

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

22. 12. 2011 11:55
Re: Chaotičnost

Ještě, když jsme měli televizi, kterou jsem odhlásila, tak mi moji bližní huntovali nervy tím, jak to pořád přepínali a měnily se obrazy a zvuky, nemohla jsem se na nic ani chvíli soustředit. Tahle taktika se bohužel chytla i v politice. Já jsem třeba sleovala posilování naší měny vůči Euru. Každou chvíli jiné zprávy  v různých novinách v jeden den a v jednom, mnou sledovaném čase. Co se týká toho lhaní - politika nám nějak zvlčela. Jde o to nějak šejdrem. A to je škoda, protože je to hodně zajímavá oblast. Dneska bych to už nestudovala. Může se dělat cokoliv účelově, ale lhaní je hnusná věc. A to mi na tom vadí nejvíc. Pak jsou všichni lidé tací obojací, všelijak se učí kroutit a tak spolu i komunikují. A jeden druhému nevěří. To je chyba.

0 0
možnosti