Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

stedrik

3. 1. 2012 21:59
no já nevíííím

nejní na blogera roku mladej?  Však se ještě dočká, není všem rokům konec. ;-D I piš bárde, rýmuj, až budeš ve snech všech diskutérek, snad i k blogerovi roku nějaké tanga i dostaneš.R^

0 0
možnosti

Maura Irena

3. 1. 2012 22:12
Re: no já nevíííím

Musím Vám oponovat. Právě proto, že je mladej, právě proto, že je autor zajímavé poezie právě ve svém věku a právě proto, že je dobrej. A proto jsem mu dala svůj hlas. Zvažte můj názor, prosím. V

0 0
možnosti

Egerie

3. 1. 2012 20:28
...

;-D;-D;-DR^ (moc vtipně napsaný, to bych do vás vůbec neřekla... ;-)R^)

1 0
možnosti

Maura Irena

3. 1. 2012 20:38
Re: ...

No, teď jste mne vykolejila. Já jsem to jako vtip nepojala. Kruci, teď nevím, co si mám o sobě myslet8-o

0 0
možnosti

krosita

3. 1. 2012 18:30
to jste si dovolila dost,

tady totiž musí zvítězit jistý matějka, a to ve všech kategoriích

2 0
možnosti

Maura Irena

3. 1. 2012 18:32
Re: to jste si dovolila dost,

Chcete mi vyhrožovat? ;-O Pak vězte, že proti panu Matějkovi nic nemám, jen je smůla, že nepíše básně. Kdyby psal básně, tak by to bylo úplně jiné, leč, nepíše. :-(

0 0
možnosti

Aretta

3. 1. 2012 18:24
ÓÓÓ

to jsou věci! ;-D

0 0
možnosti

ladyevil_cz

3. 1. 2012 18:30
Re: ÓÓÓ

8-o Jenom 3 ó? ;-D

0 0
možnosti

Pickup Anddropoff

3. 1. 2012 17:51
Dojemne, ale marne

Ac se Katedra Kroupologie snazi o vitezstvi jedineho multi funkcniho spisovatele na IDes, vyhraje zase Matejka, zoufale zadoni o hlasy vsude mozne, na Facebooku i jinde a ma dost prezdivek i fanatickych obdivovatelu. Takze si nedelejme iluze, ze zvitezi ten nejlepsi pisalek. Zvitezi ten, ktery sezene co nejvic hlasu;-)

1 0
možnosti

ladyevil_cz

3. 1. 2012 17:55
Re: Dojemne, ale marne

:-) Svým hlasem jsem pomohl volbě Tvé ikony ;-D

0 0
možnosti

ladyevil_cz

3. 1. 2012 17:42
Ou...děkuju Ti :)

...po pravdě...mne nominace mezi desítku potěšila... je pravdou, že řazení je abecedně, tedy mé umístění nahoře je díky písmenku...a...ještě jednou děkuju za to, co jsi napsala R^

0 0
možnosti

Maura Irena

3. 1. 2012 17:51
Re: Ou...děkuju Ti :)

Tak psala jsem, co je pravda.

Kdyby bylo řazení abecední, pak správě mělo být - Boháček Karel. Jaktěživa jsem v žádném seznamu ani biblio. zápisu neviděla, aby se abecedně řadilo s křestním jménem jako prvním a za ním příjmení. Takže pro mne jsi na prvním místě. Už jednou jsem ti řekla, že se mi tvá poezie líbí a kdyby byli lidé stejní jako dřív a poezii fandili, jistě by si mnozí tvou sbírku koupili. Tak jsme odsouzeni si ji číst pouze na monitoru. Buď hodně zdráv a hodně štěstí do Nového roku 2012, ať se to daří a Múza obletuje. Zasloužíš si to, aby tě lidé ocenili. V

0 0
možnosti

_-1-_

3. 1. 2012 16:43
souhlas

...pokazde, opakuji pokazde mi zvedne naladu ....... na druhou stranu pripominam obezretnost, mohla byto byt jen takova certovska vabnicka

0 0
možnosti

Maura Irena

3. 1. 2012 16:47
Re: souhlas

Mnohá poezie je čertovská vábnička. Například sonety Vítězslava Nezvala, pokud je znáte. Záleží mi na tom, zda verše něco říkají nebo neříkají, vůči čertům jsem rezistentní. ;-) Není od věci, kdyby jako blogger roku zvítězil někdo, kdo píše pěknou poezii. Té je opravdu málo a lidé o ni nemají valný zájem. A to je škoda. Patří to k životu. Přeji hodně zdraví do Nového roku. R^

0 0
možnosti

nevhodne? vlakno

3. 1. 2012 16:33
Karel Boháček se nikde neumístil 1. - je to ABECEDNĚ!

;-D

0 0
možnosti

Maura Irena

3. 1. 2012 16:34
Re: Karel Boháček se nikde neumístil 1. - je to ABECEDNĚ!

Tomu nevěřím. :-(

0 0
možnosti

astrudina

3. 1. 2012 16:23
Kéž zvítězí XY..

chtěla jste napsat: "Kéž zvítězí...". Nemůžete napsat: "Nechť zvítězí...", to by znamenalo, že o tom rozhodujete a rozhodla jste takto. Berte to jen jako poznámku jazykového korektora....

1 0
možnosti

Maura Irena

3. 1. 2012 16:25
Re: Kéž zvítězí XY..

Děkuji vám za upozornění, ale špatně to chápete. Ten blog jsem psala, jak jistě uznáte, sama za sebe. Já zde o ničem nerozhoduji, tedy za celek, ale o svých blozích jako autor rozhoduji. Nebo snad ne?

2 0
možnosti