Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pěnice

21. 1. 2012 11:03
Moc se mi Váš článek líbí.

Je dobře, když si člověk vždy a včas uvědomí, že to vše jsou jen věci, Co je důležité , to si musí říct každý člověk sám. Já mám zkušenost z nejbližšího okolí, kdy dcera z dobře zajištěné rodiny si našla partnera, který pracoval jako řidič, což se nelíbilo otci děvčete. Nebylo to tím, že by hleděl na majetek,byla to jen obava o dceru. Přesto všechno přijali hocha do rodiny jako svého a ten se vypracoval do postavení podnikatele s pomocí své ženy a dnes vydělává natolik, že si mohou dovolit více , než její rodiče. Co se mi na tom líbí nejvíce, že on sám uznává, že to dokázal proto, že mu pomohla jeho žena a její rodina, která jim nekladla žádné překážky.Tuto rodinu to stmelilo a tak to má být.

1 0
možnosti

Maura Irena

21. 1. 2012 17:21
Re: Moc se mi Váš článek líbí.

Vždycky, milá pěnice, mám radost, když se lidem daří, milují se a jsou spokojeni. Čím dál víc se mysl lidí zlepšuje, o tom jsem přesvědčená. Jak v rodině, tak i ve společnosti, muži a ženy spolu vytváření nejlepší věci, protože se doplňují. A z toho je vidět, z vašeho příběhu, že veškeré uměle nastavené překážky, jako je vnímání rozdílů, jen překáží lidskému štěstí., Děkuji.V

0 0
možnosti