Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

3lipy

31. 1. 2012 11:23
A ještě něco pro diskutery pod články paní Irenky

Prosím, pokud nerozumíte psaným hodnotným textům autorky, neumíte se slušně a bez útoků na ní vyjadřovat, odejděte jinam. Jen se ztrapňujete. Každý slušný člověk to o pozná. Děkuji.

0 0
možnosti

isabell

31. 1. 2012 11:30
Re: A ještě něco pro diskutery pod články paní Irenky

Právě vy, paní Čiháková, o slušných reakcích nevíte zhola nic.

Pokud vám přímo někdo nelichotí a neplácá virtuálně po rameni, jakej jste pašák, umíte pouze jedovatě útočit a to nikoliv na napsaný názor, ale rovnou na jeho přispěvatele. A to vaše vyhazování z diskusí je přesně to ztrapňování se, o kterém píšete. Mimochodem, odkoukala jste tento "zvyk", tedy vyhazovat oponenty z otevřené diskuse, vy od paní Novotné, nebo ona od vás?

PS: kdo určil, že jsou texty paní N. hodnotné?

1 0
možnosti

3lipy

31. 1. 2012 11:15
Milá paní Irenko

Jsem moc ráda, že vás tu zase vidím. A z "přiblblíků", které se nakvarýrují nejen pod váš článek, si nic nedějelte. Ignorujte je, nic jiného si nezaslouží.

Těším se na vaše krásné(tak pracné) články, kterou polidšťuji blogy iDNES. V

0 0
možnosti

Maura Irena

31. 1. 2012 11:19
Re: Milá paní Irenko

Díky. I já se těším na Vaše články. V

0 0
možnosti

coj@nato.01

30. 1. 2012 11:07
Mám dojem, jakoby zmizel celý blog...

8-o...že by to paní doktorka Maura-Irena Novotná z všeobecně neznámých důvodů vzdala ?

0 0
možnosti

Prof. Kikina Parker, CSc

30. 1. 2012 13:59
Re: Mám dojem, jakoby zmizel celý blog...

;-)Večernice září na sme.sk.

1 0
možnosti

Prof. Kikina Parker, CSc

29. 1. 2012 21:35
irenkooo

V;-D

3 0
možnosti

echo.3.

30. 1. 2012 2:10
Re: irenkooo

Pod vámi zmizely asi tak 4 příspěvky

včetně odkazu na video z You Tube.

I já se musím ptát "paní Ireno, proč?"....

            :o)) 

http://www.youtube.com/watch?v=tWub0qtlk9s

3 0
možnosti

Nick_Lang

28. 1. 2012 17:28
To vám bylo, paní Ireno,

zatěžko mi odpovědět? To jste raději požádala administrátora o smazání celého kusu vlákna, kde jsem se vás ptal na to, co vás vedlo k poněkud zvláštní právní kvalifikaci, kterou jste zde zmínila? Takhle podle vás vypadá seriózně vedená diskuse? Dobře, i tak může vypadat odpověď - není to ovšem vaše nejlepší vizitka. Další už od vás neočekávám. Děkuji za "věcnou a slušnou" debatu. A pokud by vám snad mých pár řádků nebylo vhod, nechte je zase smazat. Sbohem.

11 0
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_hlady_hladí_hady

28. 1. 2012 11:51
autorka vždy psala dobře

a co víc pod blogem reagovala slušně....hulvátství, které je níže si nezaslouží......místní rýpači by si mohli vyhlédnout nějaký jiný objekt. Jsou blogeři, kteří by si takovou masáž zasloužili určitě víc. ;-)

Článek karma

2 0
možnosti

Miska Kvakin

28. 1. 2012 16:35
Re: autorka vždy psala dobře

Kotzi, slušný člověk, co si neléčí své domovnické mindry, se k hulvátství nesníží u žádného blogera, i kdyby si to stokrát zasloužil. Jsou věci, které se prostě nedělají.

0 0
možnosti

Lobo - obchodník s mozky

28. 1. 2012 6:45
To jsou věci...

Taková fraška tam dole... 8-o

2 0
možnosti

Maura Irena

28. 1. 2012 11:33
Re: To jsou věci...

¨Tak se k nim přidejte. ;-D

0 0
možnosti

oldfashioned Kokodák v1

26. 1. 2012 23:48
Milá paní Ireno, byť musím svými příspěvky setsakramentsky

šetřit (smím totiž momentálně napsat pouze 3 x  - slovy "třikrát". dt: dreimal - alébrž jsem zlobil cenzurium...), obětuji na Vás jeden: vězte, že Vy po mě patříte k blogařské elitě, a přestože jste se neobjevila na žádné nominaci, čtu Vás nejraději a Vaši moudrost obdivuji:-)R^

0 0
možnosti

Maura Irena

26. 1. 2012 23:53
Re: Milá paní Ireno, byť musím svými příspěvky setsakramentsky

Ale já bych to stejně nechtěla a odmítla to. Moje články patří lidem, kteří mne čtou a já jim je dávám ze srdce. Pro mne je odměnou jejich spokojenost a to, že s nimi debatuji. Mně se nechce nikde být. Ale přála bych to ostatním, kteří mají srdce na dlani a rozum v hrsti. Takže - jsem tu jak tu jsem bez nároků. Když přijdu domů, tak si řeknu - tak, teď něco napíšu a pozdravím se s lidmi, kteří přijdou, aby mi něco sdělili anebo si spolu nad něčím pokecali. Tak to beru já. V

0 0
možnosti

Dispute

26. 1. 2012 23:38
Pan Matějka vystupoval v televizním pořadu paní Jílkové :-(

"Máte slovo" a ostatní vystupující tam měli napsáno své povolání nebo funkci, ale on tam měl uvedeno - " bloger ". Tak je to při jeho produkci asi jeho profese nebo jeho dílka vytváří tým z jeho politické strany ? Mimochodem v oné televizní debatě si pletl cizí slova a sobě i  "profesi" blogerů neudělal dobrou reklamu.Rv Karma ironii článku.R^

2 0
možnosti

Maura Irena

26. 1. 2012 23:48
Re: Pan Matějka vystupoval v televizním pořadu paní Jílkové :-(

Ale já nechtěla být ironická. Skutečně je mi hrozně líto lidí, kteří tu poctivě pracují a jejich věci jsou výborné. Myslím, že skutečně názory pana Matějky jsou názory většiny, a tak mu to to přejme. Já osobně se do jeho názorové roviny jen občas připletu, ale nemám to jeho kukátko na svět. On to vidí jinak, já to vidím jinak, ale o tom to přeci není.

1 0
možnosti

lesicatko

26. 1. 2012 23:26
Pekné

Ale ja napr Matejku takmer nečítam, to, čo ma od neho zaujímalo som ocenil a viem, že keď chce, píše vynikajúco.

Vás čítam viac a tiež píšete vynikajúco :)

Blog Petra Nejedleho na idnes čítam pravidelne neraz davam na neho odkazy . Proste čítam to, čo ma zaujíma, podĺa témy, nie podĺa poradia blogerov.Spontanne si podľa mňa každý najde to svoje a ocení tých svojich . I ked to nebude tak na očiach....

0 0
možnosti

Maura Irena

26. 1. 2012 23:32
Re: Pekné

No, já jsem profi autor a píši spíš pro německá nakladatelství, tady to je pro mne jen možnost se pobavit s lidmi nad některým myšlenkami a tématy, která letem světem zachytím mezi svými klienty nebo v časopisech. Ale když tvrdíte, že mne rád čtete, to bych zvýšila kvalitu. Ale ano, mám ráda své čtenáře a pokud mi hlavou běží něco, co by se dalo sdílet, tak to sem vložím a třeba si, říkám, to někomu udělá radost. Stejně jako mně, že mohu být takto ve společnosti lidí, které osobně neznám a přitom je ráda poslouchám.

Děkuji, vás mám ráda taky. :-)VR^

0 0
možnosti