Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tomáš Jasný, PhD.

4. 2. 2012 7:06
hlaska dne

Nechce se mi s vámi bavit. Myslím, že byste to měl jako dospělý člověk, který rozeznává co je slušné a ne, pochopit. Mé blogy zůstanou trvale zavřené, protože nemám čas ani chuť něčemu takovému, co tu rozviřujete, věnovat pozornost. Nemám čas. Na rozdíl od vás mám jinou práci, než se celý den věnovat plytkým zábavám pod blogy. Takže, hezký zbytek života. R^

doporučit (+1)  Doporučuje 1 čtenář

nevhodné? vlákno Maura Irena

1 0
možnosti

Tomáš Jasný, PhD.

4. 2. 2012 7:08
Re: hlaska dne

a to napsal nekdo, kdo pise minimalne jeden clanek denne ... no neni to zabava? ;-D

2 0
možnosti

fioman

3. 2. 2012 16:10
Paní Ireno, jsem rád, že jste se vrátila!

R^ Děkuji Vám za sebe i za všechny ostatní, kteří mají v oblibě Vás a Vaše články. Nícméně, všiml jsem si, že jste se od následujícího blogu rozhodla uzavřít diskuze pod nimi. Myslíte, že byste toto své rozhodnutí mohla ještě přehodnotit? Domnívám se totiž, že je to tak trochu nefér, vůči nám, slušným diskutujícím. Proč bychom právě my, slušní blogeři a diskutující, měli doplácet na hrstku několika odpadlíků, kteří pod Vašimi blogy v poslední době tak nechutně exhibují?

Děkuji Vám za Vaše případné vysvětlení, paní Ireno a přeji Vám mnoho spokojených čtenářů.

F.F.

2 0
možnosti

Maura Irena

4. 2. 2012 0:27
Re: Paní Ireno, jsem rád, že jste se vrátila!

Je mi líto, ale opravdu nemohu diskuse otevírat. Nefér je to od lidí, kteří diskusní prostor využívají k jiným účelům, než by měl fungovat. Ano, je to nechutné, co ta hrstka lidí dělá, ale já nechci, aby mi znehodnocovali články. Děkuji za pochopení. V

1 0
možnosti

Děkanka Katedry Kroupologické

3. 2. 2012 14:29
Nechci se s vami bavit, nezajimate mne

Proto odpovidam vsem na komentare a nekdy i 2x!!!! Omluvte mou cestinu, jsem napul cizinka. AT ZIJE GRAFOMANIE, hip, hip, hura!

1 0
možnosti

Maura Irena

3. 2. 2012 15:59
Re: Nechci se s vami bavit, nezajimate mne

No, to je úžasné! Alespoň máte pro co žít. Bavte se dobře, cizinka nejsem a na rozdíl od vás píši tečky, háčky, čárky, takže se radši zamyslete, zda to má pro vás cenu psát takové hlouposti nebo se jít radši projít, něco si uvařit, dát si koupel, prostě se starat o sebe. O mne se starat nemusíte. Ale stejně vám děkuji za váš čas, který jste mi obětovala, protože takových lidí moc není, co by na mne denně mysleli, psali mi a zabývali se tak důkladně mou osobou, rozebírali každou větu, co napíšu do nekonečna, a tak působili sobě nekonečnou zábavu. Je to od vás velmi hezké. Fakt, že jo. Ale z druhé strany, co vám to přináší? Není to pro vás ztráta času? Třeba byste si mohla číst nebo plést, vyšívat, koukat na seriály, pozvat si kamarádku na kafe anebo si hledat někoho, kdo by vás měl rád a vyplnil váš, tak zbůhdarma utrácený čas trávený na chatech, které jsou neosobní a nic vám nedají. Ale tohle myslím vážně. Chce to prostě změnu!

2 0
možnosti

Maura Irena

3. 2. 2012 7:31
Takže O))

Přátelé prudiči, vy neodbytní průvodci každého, komu se chcete vysmát, dostat se pod kůži a nevím, co všechno chcete nebo nechcete dělat, běžte pracovat, neztrácejte zbytečně čas ani se mnu ani s jinými. Já na vás čas nemám a lituji, že jsem ho vůbec věnovala něčemu takovému jako diskusím od ničem. Běžte si na jiné hřiště a odpoutejte se od své závislosti. R^

1 0
možnosti

isabell

3. 2. 2012 9:23
Re: Takže O))

;-D tak až po vás ano? Zatím se jako obrovská závislačka na netové prezentaci jevíte pouze vy :-P

0 0
možnosti

Miska Kvakin

3. 2. 2012 4:02
Njn, co naděláte,

idnesáčtí otravové si Vás oblíbili. Hospodyňka katedra si musí rýpnout všude, kde to přesahuje její kuchyňský obzor. amatérský psycholog Jasný si bohužel neumí udělat jasno ani u sebe, za to má jasno u všech ostatních, a ta jednička, to bude asi taky případ (není to nakonec bloger?). Že prý "sudeťáci neumějí pořádně ani česky ani německy" - no to je drzost! Sudeťáci naopak mluví nejspisovněji ze všech Čechů, protože nepřebírají lokální argot, a německy se naučí doma. Ale je možný, že jednička pochází z nějakých děsných kotěhájů - třeba z Kladska, těm nerozumí žádný Němec.

1 0
možnosti

Maura Irena

3. 2. 2012 6:56
Re: Njn, co naděláte,

Oni možní, ale já je ne. V

0 0
možnosti

ladyevil_cz

2. 2. 2012 20:29
Rád si počtu zase :)

:-)

0 0
možnosti

Maura Irena

3. 2. 2012 6:57
Re: Rád si počtu zase :)

:-)

0 0
možnosti

Aretta

2. 2. 2012 20:28
Vítejte:-)

:-)

0 0
možnosti

Maura Irena

3. 2. 2012 6:59
Re: Vítejte:-)

:-)

0 0
možnosti

echo.3.

2. 2. 2012 13:56
:o)) S Matějkou byste byli super filosofující "dvojka"

2 0
možnosti

Maura Irena

3. 2. 2012 6:58
Re: :o)) S Matějkou byste byli super filosofující

Trochu si to plete, Matějka nefilozofuje, kéž by filozofoval!;-(

0 0
možnosti

Děkanka Katedry Kroupologické

31. 1. 2012 23:54
A zaver? Slohova prace slozena ze slepence

A jinak vitame, po dni a hodine, opet v idnesove rodine.;-D

3 0
možnosti

echo.3.

2. 2. 2012 13:57
Re: A zaver? Slohova prace slozena ze slepence

:o))

0 0
možnosti

Martin Kavka

31. 1. 2012 20:50
A co takhle paní Ireno

napsat vlastní myšlenku a necitovat ze script? A navíc mýty jsou docela zajímavá složka, neb pravdivá. Myty jsou založeny na určité pravdě v minulosti. Legenda zase znamená, to co je potřeba zaznamenat

3 0
možnosti

Maura Irena

31. 1. 2012 20:53
Re: A co takhle paní Ireno

Nerozumím, co chcete říci. Jaká skripta máte na mysli? V článku je uveden autor,jehož myšlenka je pramenem článku. V tomto kontextu je mýtus postaven tímto způsobem. O legendě jsem nemluvila. Takže prosím o vysvětlení toho, co jste napsal v diskusi.

0 0
možnosti