Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zatím jsem si přečetl jen jeden díl a budu to muse přečíst vše.R^ Člověk se musí stále vzdělávat, protože žít s tím, co nám, v omezeném množství a ještě účelově upraveném, vtloukali ve škole do hlavy se nedá. Je to trošku také má ostuda, že jsem Husa a hlavně Komenského začal číst teprve nedávno. Ještě jednou díky!

0 0
možnosti

Také jsem se kvůli tomu snažila tento seriál stvořit, Já děkuji Vám, že ta práce má svůj účel. Brzy budu psát o bělohorském tématu

0 0
možnosti
Foto

Diskutovat se mi nepodaří, nemám na to, ale odkazy si stahuji. Karma.R^ :-)

1 0
možnosti

Děkuji, že jsem Vás zaujala. Zde, bude publikován celý seriál.

http://nocturno.webnode.cz/

Příští díl budu čerpat z církevní literatury 19. století

0 0
možnosti