Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P80e60t21r 38S54k47á68c90e90l

27. 10. 2015 20:00

Na anglickém jazyce mně vadí, že jedním slovem je možné vyjádřit několik významů, počitků. Potom vlastně dochází ke zmatení pojmů, není přesná komunikace. Takže pokud lidstvo použije zdravý rozum, angličtina sílit nebude, ani v Evropě ne.

Po roce 1990 jsem očekával, že se školství vrhne na odkaz J.A.Komenského. A rozvine jeho využití ku prospěchu dorozumívání a výchově lepší generace. K jazykům nám vzkazuje tohle:

Snažšíje, když se naučí všichni jeden jazyk, než-li každý všechny.“» J.A.Komenský.

1 0
možnosti

Máte pravdu, souhlasím. Děkuji za pěkné doplnění mého článku.V

0 0
možnosti

Hmm nechci strasit ale myslim ze Anglictina bude v budoucnu stale silit jako hlavni jazyk po cele Evrope ba po crown svete. Bohuzel na ukor vsech tech malych statu a jazyku.

Vsimli jste si nekdo ze Migranti vsichni komunikuji v Anglictine?

1 0
možnosti

S tím určitě všichni počítají, ale kdo mluví vlastně správně anglicky? Pokud jsem si všimla, tak se hovoří jakousi domluvenou angličtinou, které skoro každý jakž tak rozumí, ale spisovné angličtině asi těžko. Mně angličtina nedělá problémy, protože čtu originální texty, což je nejlepší cvičení na zdokonalování jazyka. Ale to všechno není pojmy k tomu, aby se lidé učili svůj rodný jazyk a správně ho používali i v banální komunikaci. Znám cizince, kteří hovoří správně česky a Čechy, kteří neumí dát dohromady ve spisovné češtině složitější text.

0 0
možnosti

Možná si jen všímáte něčeho, co má podstatně hlubší kořeny. Existují odhady, že čeština jako jazyk vymře za zhruba 200 až 250 let. MOŽNÁ JE TO JIŽ ZAČÁTEK TOHOTO UMÍRÁNÍ.

Na světě je asi necelých 7000 jazyků, z toho jen 800 má písemnou formu, každých 14 dní jeden jazyk vymře. A to trvá již velmi dlouho. Proto i ty odhady na vymření některý jazyků, které jsou dnes vlastně velmi běžné. A možná i  pro to vidíte, jak se zachází s češtinou. A možná, i s jinými jazyky.

2 0
možnosti

děkuji za doplnění mého článku. Šla jsem po povrchu. Mám ráda latinu, ta pro mne stále žije v celé kráse a nezmění se. Ale všimla jsem si, že ve smíšených rodinách dvou jazyčných  si lidé správně nerozumí, i když v podstatě komunikují česky, dávají rozdílný význam svým sdělením. Děkuji a přeji Vám krásný den.V

0 0
možnosti