Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

A jak konkrétně si představujete "úctu ke stáří"?

0 0
možnosti
IA

já si ji nepředstavuji, já ji mám v sobě a ve svých hodnotách danou výchovou a též rozumem a vůlí - např. je to úcta k člověku, byť nemá dostatečné fyzické a duševní síly, je to právo na důstojné stáří. Musela bych o tom napsat další článek, abyste to pochopil.

0 0
možnosti
Foto

Paní Ireno, zatím se vyjadřuji pouze k prvnímu odstavci. Máte pocit, že limit 2500 korun ročně pro seniory nad 65 let, přepočteno na měsíčních 208 korun, věnováním na zdraví je ožebračující, Jistě není, pokud senior např. kouří. Souhlasíte?? Děkuji a zdravím.V

0 2
možnosti
IA

Jak pro koho. Brala bych případ od případu. Co se týče kouření, je to sice módní o tom mluvit, ale já jsem proti tomu, aby se cokoliv někomu zakazovalo. Tímto měřítkem by se dalo říci - když senior pije pivo, alkohol vůbec, když jí ovoce, když chodí do divadla ... není třeba podmiňovat výši důchodu, že by se měl někdo něčeho zříci. Ale lidé se zříkají, mají rozum. .

5 0
možnosti