Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezký den, paní Ireno,

nabízím video, které vysvětluje, proč říká člověk: "Je psáno, ale já říkám." http://svajcrova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=470212, To pocity člověka hovoří o Pravdě. Pan Radomír říká totéž ve svém příspěvku:"Je jediný zákon, ten uvnitř mě." A dále říká: "Slovo tělem.", a to je nádherné. Děkuji.:-)

1 0
možnosti

Je pravda, že Ježíš přišel na svět, aby naplnil slova proroků a v Něm se naplnila všeliká spravedlnost tím, že naplňuje Zákon, ale zároveň stanovuje Nový Zákon sám v Sobě. On sám říká: „Nepožaduji oběti, ale po milosrdenství toužím. A tak podobně je prorocky psáno o Ježíši v Žalmu 40:7-8: „Daru a oběti si neoblíbil, ale uši si mně otevřel, Zápalu a oběti za hřích nežádal jsi. A tehdy řekl jsem: „aj, jdu jako v knihách jest psáno o mně, abych činil vůli Tvoji líbost mám, neboť Tvůj zákon je u vnitřností mých.

A když se Ježíš objevil na scéně Jan apoštol zapsal: „Jan 1:14

14 To Slovo se stalo tělem a přišlo žít mezi nás. Spatřili jsme jeho slávu, slávu, jakou má od Otce jednorozený Syn, plný milosti a pravdy”.

Díky za pasáže z Bible, které přede mnou ožívají.R^R^

2 0
možnosti

̈Já též děkuji.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS