Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Správný pohled na Boha? To není můj pohled, tvůj pohled, jeho pohled, její pohled... To je pohled v realitě Boha, kterou my neznáme.

:-)

1 0
možnosti
IA

Možná, že nejlépe pomohou žalmy, v nichž člověk mluví k Bohu, Jsou sice velmi složité, ale mně osobně přinášejí poznání, jak svůj pohled prociťovat.Obávám se, že nahlédnutí do božské reality by bylo pro člověka neúnosné a nezvladatelné. Ale jistě, to tom jsem přesvědčena, že vytváření pohledů na Boha lidi sbližují, že je to zdrojem hodnot, vidění krásy a lásky. A to mi připomíná slova sv. Augustina: Pane, jak Tě tedy mám hledati? Neboť, hledaje Tebe, svého Boha, hledám vlastně život věčný.V

0 0
možnosti
IA

Z Darwina jsem se vzpamatovala celkem snadno.

0 0
možnosti

Darwinův pohled byl správně zacílený, ale neodpovídal exaktní realitě. Současný pohled na vývoj druhů asi nikdo z nás nepopírá. :-)

1 0
možnosti
JN

J37o68s63e24f 35N52i81k60l

24. 7. 2018 19:19

KM měl pravdu: "Náboženství je opium lidstva".

1 1
možnosti
Foto

Nejtvrdší ránu teismu zasadil Darwin.

1 1
možnosti
Foto

Keď som uvidela podnadpis "tvrdá rána teismu", očakávala som niečo, čo naozaj teizmu ranu zasadilo?

Ale prevrátený a duševne chorý Nietzsche? Alebo Freud posadnutý sexom? A nemeckí liberálni teológovia, ktorých silný antisemitizmus otvoril cestu pre Hitlera?

Normálny človek si uvedomí, že tento antiteizmus priniesol otrasné následky.

https://www.milost.sk/logos/clanok/smrtelny-trojskok-do-prazdna

2 0
možnosti
Foto

náboženské války vedené pro slovo Boží byly neméně otřesné a mají na svědomí milióny mrtvých

0 0
možnosti

No ještěže cynikovi nespadl na budku kokos:-)

1 0
možnosti