Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Příbalové letáky zásadně nečtu, víceméně tam stejně vypíšou všechny neduhy, aby se pojistili před případnou žalobou pacientů..

Osobně se spoléhám na to, že mi v lékárně řeknou co k čemu nesmím a druhé jištění mám od pojišťovny, která mě emailem upozorňuje když mám nebezpečnou kombinaci léků

1 0
možnosti

Mám argument: nejsem povinna, zkoumat odborné lékařské záležitosti. I když je to tam napsané, nemusím tomu porozumět. Takže jsem nepochopila. mám vedlejší účinky, které jsem si nezavinila. Podávám na vás žalobu.

0 0
možnosti
Foto

Od té doby co jsou tam zbytečnosti je nečtu.

1 0
možnosti

Však to bylo taky naposledy, co jsem si něco takového přečetla. Za prvé neznám souvislosti a za druhé medicíně ani nechci rozumět. Jen mi přijde přímo surové, když pacient nemá info přímo od lékaře a že se odkazují na lékárníka s nejasnostmi.

0 0
možnosti

Již dva lékaři mi radili abych příbalové letáky nečetl.

1 0
možnosti

Mně taky, ale já jsem argumentovala tím, že je tam napsáno, než začnete užívat lék o)))))))))). Takže ať se lékaři postarají, aby měli o léku řádné info a informovali pacienta, protože nikdo nemá zájem o takové dokumenty, když tomu laik nerozumí.

0 0
možnosti

P59e31t73r 20L88a55n84g27e68r

31. 1. 2019 13:13

Čtu. A už jsem se setkal s tím, že je asi nečtou někteří lékaři.

1 0
možnosti

Já nevím, zda je to tak, ale je jasné, že napíšou recept, nic k tomu neřeknou a pak se diví, když přijdete s nějakým problémem. Mně takové léčení nebaví.

1 0
možnosti
Foto

Vedlejší účinky jsou většinou mnohem horší, než léčená choroba.

Já si je čtu (mám rád horory), ale měl by si je také číst lékař, který lék předepisuje.

3 0
možnosti

J69a82k33u91b 98H46o54z28a

31. 1. 2019 12:27

Nejvíc mne dostávají možné vedlejší účinky jako: - srdeční zástava - kolaps oběhového systému- a v jednom případě - smrt -

6 0
možnosti

P11a54v71e21l 33R34e62m84e90š

31. 1. 2019 11:21

o vedlejších účincích léku se poraďte se svým patologem. Ani nevím, jestli je vůbec nějaký lék bez vedlejšího účinku. Upřímně příbaletáky vůbec nečtu. Léky užívám minimálně. Nechci skončit jako většina důchodců, kteří začnou jedním lékem a paxem jim právě kvůli vedlejúčinkům přidávají další léky. Napadá mne jestli farmaceutický průmysl schválně nevyrábí všechny léky s vedlejúčinky. Přece jen jde hlavně o prachy a byznys. Donedávna jsme si myslel, že lék má vyléčit, ted si myslím, že má spíše pacienta udržovat v chorobě. Čest vyjímkám. Ať jste zdráva

7 0
možnosti

Já taky skoro léky neberu, až na ty "proti smrti". Mám více oborů, na medicínu nemám vůbec náladu a na doktory už vůbec ne, ale bohužel, člověk musí být informován, aby ti hokynáři s léky mu něco neprovedli. díky za povzbuzení.V

0 0
možnosti

Píšete mně "z duše". R^

5 0
možnosti

Jsem tak naštvaná, že jsem se musela podělit.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS