Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

Zajímavé a populární, ale měl jsem problém porozumět.

0 0
možnosti
IA

Dobrý den, pane Nešvaro. Já jsem také měla z počátku problém to u porozumět, ale pak jsem pochopila, že tam nejde o dějinné výstupy různých postav, které tvoří kulisu Sullova jednání a konání. Sulla je současník Crassa, Pompeia Caesara a Cicerona a dějiny říše už směřují k pádu republiky a do období římských císařů. Konec tak velkolepého republikánského období završí bezprecedentní chování a konání Sully, korupčníka, diktátora, zločince, masového vraha který si kdekoho koupil, zamindrákovaného sobce, násilníka. Nikdo mu nebyl schopen čelit, jemu jedinému. Takže o Sullovi je to spíš kriminálka, než historická povídačka.

1 0
možnosti
IA

Ano, to je moje báseň. ;-D

0 0
možnosti
PB

Tak přeci. Myslel jsem si to. Je opravdu perfektní. Napsal jsem vám mejla na odkaz z těch stránek, tedy jestli je ještě funkční.

0 0
možnosti
PB

Karma, opět brilantně napsáno.

A prosím vás, není tohle náhodou vaše?

Svíčka lásce i žalu hořící,

vosk ji po těle pomalu stéká.

Je horká jak žena toužící,

v tichu se pomalu svléká.

0 0
možnosti