Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P17e55t82r 23P89á90n42e32k

31. 5. 2020 14:32

Asi nejsem nestranný. Jsem totiž v důchodu, bydlím v rodinném domku a podnikám. Nic moc, ale přece. Můžu ven i bez roušky(na zahradu),opravil jsem za tu dobu plot, složil dřevo a.j. Svůj základ jsem mněl jistý a ještě jsem dostal 25 tisíc. Já si na stát nemůžu stěžovat .Když uvážím, že asi mnoho balastních firem se zbytečnou a příživnickou činnosti skončilo a těžko budou začínat znovu (protože se ukázalo, že to jde i bez nich) , tak to zase není tak zle a musím souhlasit s V.Klausem starším. Teď jsem akorát zvědavý na reakce k tomuto příspěvku .

3 0
možnosti

Já mám takovou malou klientelu, pro kterou dělám právní pomoc pro bono.Je pravda, že většina problémů, které lidé mají pocházejí z toho, že neudělají hned to, co udělat mohou a čekají, až uplyne termín a pak do toho vlítne taková věc a už mají problém, a neomluvitelný. Ale je pravda, že lidé, kteří žijí na jednom příjmu s dítětem nebo dětmi a ještě nemají jistotu, zda si práci zachovají, a těch je dost, mají problém, protože nevědí, jak tohle bude pokračovat dál. To jsou také problémy těch zbytečných rozvodů, odmítání rodinného života s tím, že singl je ok. Na takový život potřebuje kapitál. No, uvidíme, jak bude. Nejdůležitější je to zdraví. Mějte se dobře a děkuji za příspěvek k mému článku.V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS