Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Souhlas! Také jsem se podobně choval zvrženíhodně, ale bylo to pro moji slabost, životní desorientovanost. Ublížil jsem a dnes to neodčiním. Mohu jen spoléhat na milosrdenství Boží!

:-)

0 0
možnosti
Foto

Hlavně, když dáme nějakému jevu jméno. Pak už se jej nemusíme bát.

Jistě to bude přítažlivé téma pro nějakou diplomovou práci na FFUK.

Také jsem to zažil. Volám paní doktorce, nebere to. Volám za hodinu, zase nic. A ještě a ještě. A druhý den, a třetí den. A dolní okončetina bolí a bolí. A tak se dobelhám do ordinace, kde mi je sděleno: "My telefony nebereme."

Tak tohle týrání člověka je. :-)

1 0
možnosti
Foto

Podle mne je to nesmysl.

2 1
možnosti
IA

Pane Kšír, dávám za pravdu jako s mnohými jinými názory. Proto jsem se snažila se s tím nějak seznámit, na co si vlastně lidé stěžují ve vztazích. Ale snažila jsem se vstoupit do literatury, v které se o tom mluví. Rezonuje mi v tom Goethe.

1 0
možnosti
IK

Nějak jsem nepochopila, kdo týrá koho: odmítající týrá zájemce o pokračování vztahu, nebo odmítaný týrá svým vnucováním toho, komu je lhostejný (nebo rovnou nepříjemný)?

Je to možná smutné, ale nikdo není povinen opětovat ničí zájem. A to, že jedna strana má dojem, že je "na začátku něčeho krásného" nemusí znamenat, že ten druhý tento pocit sdílí. Takže nezbývá, než hledat někoho, kdo bude na stejné vlně. Hledáním viníka a pěstováním pocitu křivdy si nikdo nepomůže.

2 0
možnosti
IA

ano, ta hra na zlomené srdce postrádá smysl. Lidé sní o ideálu jako v písničce "Je jaká je". Možná, že touží někoho mít a ta touha je silná tak, že když se něco objeví, chtějí to mít. Nevím čím se inspirují. Poznala jsem lidi, kteří si udělali z toho životní program. Takže se tyranizují navzájem. V

0 0
možnosti
Foto

Otázka sebevědomí, že?

2 0
možnosti
IA

Jo, otázka ega. Mít někoho, koho chce každá a to štěstí a pocit jedinečnosti, když ho dostane. Heč, já jsem vyhrála a pak se ukáže, že po několika zážitcích to vlastně není tak na delší dobu. Tak si lidé hrají sami ze sebou a nedostanou odpověď na otázku - co je láska, co naplněná touha a co v tom hraje hlavní roli - duch nebo tělo? Lidé rádi sní.

0 0
možnosti
Foto

Autorka nespecifikuje kdo je oběť a kdo tyran, ale většinou to bude při obsazování u první role žena a u druhé muž. Žena jako taková se pokaždé musí bezhlavě zamilovat a ty samé city očekává od muže jako takového, který si chce jen odskočit a skočit. Podotýkám že existují i ženy a muži ne jako takoví a ti jsou ty výjimky.

0 0
možnosti
IA

Dobrý den, pane Bicera, oni zapomínají, že takové vztahy začnou jejich děti jednou praktikovat ve svých manželství a tím svým příkladem je poškozují v budoucích vztazích. V

1 0
možnosti
Foto

To je velké sousto, paní Aghová. Alternativ a důvodů může být velmi mnoho na obou stranách. Je z Vás na míle cítit právník:-), zajisté tedy víte, že legislativně nelze obsáhnout vše. Jeden faktor jste opomněla, také je to trend mezi znuděnými a sobeckými teenagery, vždyť jen ten vznešený název pro sobectví, ale já nejsem sobec, jsem duch, ne? Přesto formulace použité v předchozím přísěvku považuji za naprosto správné. A mám s tím zkušenost, je to doslova vražedné.

0 0
možnosti
IA

Dobrý den, pane Červenko - já nemám osobní zkušenost s tímto jevem, ale mám zkušenost se svými přáteli, kteří ty věci řešili a chtěli se mnou o tom diskutovat. Máte pravdu, že je to obou stranách - je tam něco, co nevyzrálo. Měla jsem kamarádku, vdaná, dvě děti, nešťastná láska bokovka, a málem sebevražda. A jestliže někdo něco v takové situaci vyvede, už je z toho kauza. Třeba případ Feri.V

0 0
možnosti

Je možné se inspirovat i prodejců motorových vozidel, kteří řeší podobný problém; například:

"Vzhledem k častým dotazům považujeme za důležité uvést přesné podmínky pro zkušební jízdu:

Vždy je nutné složit 100% kupní ceny motocyklu jako zálohu pro případ poškození motocyklu, (například při havárii) a to buď v hotovosti, nebo jako podepsanou smlouvu o úvěru. V případě, že vám motocykl nebude vyhovovat a vrátíte jej nepoškozený po ujetí maximálně 10- ti kilometrů, bude vám záloha vrácena v plné výši, případná smlouva o úvěru bude stornována. 10 kilometrů považujeme za zkušební jízdu dostatečně dlouhou k vyzkoušení všech vlastností a technického stavu motocyklu. Delší zkušební jízda motocykl bezdůvodně opotřebovává, proto bude zájemci o koupi, který ujede na motocyklu více než 10 km účtován smluvní poplatek ve výši 100,-Kč za každý započatý kilometr nad stanovený limit."

Takže předem složit zálohu na alimenty pro případ otěhotnění, která je v případě bezproblémového prvního styku vrácena v plné výši, a další předmanželské styky už zpoplatnit.

1 0
možnosti
JK

No vida, a to se povídá, že je mezi lidmi málo citu a porozumění. Když se do toho vrazí předem nějaké prachy, tak vše jde o mnoho lépe, že.

Ještě bych stanovil pro styk časový limit a každou další minutu zpoplatnit exponenciálně podle extra sazebníku. Nejlépe když pár upozorní na vypršení limitu nějaké zvukové zařízení, to víte když vás to baví, tak čas letí jak splašený. ;-D

Navrhoval bych vycvičit extra policejní jednotku, která bude dodržování pravidel hlídat a recidivisty nahodile, nebo on-line monitorovat.;-D

Jediné co mě v tom trápí je, kdo platí a kdo je příjemce peněz. Já snad kuli tomu sám neusnu a někoho si zaplatím.;-D

0 0
možnosti
Foto

Lidé, kteří praktikují ghosting bývají jako každý jiný člověk samozřejmě primárně zaměřeni na to, aby se vyhnuli své vlastní emoční nepohodě, což je přirozené. Bohužel často nemyslí na to, jak se asi cítí druhá osoba. Proto ghosting souvisí částečně se schopností dotyčného říkat i nepříjemné věci narovinu.

Ghosting určitě není dobrý ani slušný způsob, jak se s někým rozejít. Musíme ovšem jeho existenci vzít na vědomí.

Zdroj:

https://www.partnerske-vztahy.eu/ghosting-novodoby-druh-rozchodu/

0 0
možnosti
IA

Ano, je třeba se k tomu nějak postavit, zvláště díky pro vysokou rozvodovost s malými dětmi. Byla jsem několik let přísedící u civilního soudu a měla jsem opravdu dost. Ti lidé netuší, do čeho s tím rozvodem lezou.

0 0
možnosti