Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Léky na uklidnění nervů jsou naprasklá, napůl shnilá berlička. Nervy a mozek jsou až příliš jemná substance, aby se do ní zasahovalo, pokud to není nezbytně nutné. Lehké stavy úzkosti či nespavost je lepší řešit jakkoliv jinak než léky.

0 0
možnosti

Ano, máte pravdu, začala jsem psát milostný román, jen tak sobě. Díky.

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, paní Aghová. Stavy úzkosti prožívám také, začaly před dvěma lety, při vypuknutí pandemie - a to, co se dnes děje na Ukrajině, ke klidu nepřidá. (A navíc tragická událost v rodin)ě. )I já mám Mám v šuplíku jakési prášky na uklidnění, ale nechci si na ně zvykat. Děkuji Vám - karma. R^V

0 0
možnosti

Paní Pantlíková, děkuji Vám. Já mám úzkosti a taky jsem se bála, že si na lék navyknu, ale než si huntovat psychiku vlastním úsilím ji překonávat. tak radši čas od času radši prášek vezmu a ́pak si píšu povídky o lásce a různé úvahy. A čtu si léčivé knihy - třeba Platonův symposion. Mluvila jsem o tom se svým lékařem a on mi řekl, že když mne to popadne, mám odvrátit hlavu na druhou stranu. Jako že to nepřijímám a hledat úlevu tam,, kde už jsem ji zaplašila. Ukrajina má problémy už moc dlouho a nikdo to tam neřešil. Až to vybouchlo. Bylo to už před první světovou válkou. Nemám tušení, jak se to bude řešit. A Raději to nesledovat. Mějte se dobře a musíme najít každý za sebou cestu ke klidu a harmonii. Mniši říkali té úzkosti Acédie a vymysleli si na to vlastní řešení - modllitby a kompletaci. Občas to zkouším. Jen do toho nespadnout po hlavě.

0 0
možnosti

Moc hezké pojednání. Cítím to stejně.V

0 0
možnosti