Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

Aklab

6. 12. 2011 6:36
O slovíčkaření až tak nejde

Já naopak děkuji za přehledný a srozumitelný výklad. Včera jsem na Internetu hledal novelu zákoníku práce, kdy nedávno Sněmovna přehlasovala Senát (jeho připomínky...) a prosadila si svůj původní návrh. Ani v komerčních mediálních webech jsem nenašel víc, než že se např. DPP poměrně významně mění, skutečnost, že i když pan prezident návrh již podepsal, ve Sbírce zákonů jsem nehledal, ale na webu PS PČR visí zatím poslední "aktuální" informace, že se čeká na podpis premiéra (informace je z 21.11.2011).

Takže změny se musí "lovit" a takhle souhrnný článek, i když se se speciálně změnami v DPP nezabývá, je skvělý.

Díky.

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

6. 12. 2011 7:08
Re: O slovíčkaření až tak nejde

Není to jednoduché takový článek dát dohromady a ještě všechno zkontrolovat, jestli to vlastně platí. Zatím se zdá, že se to nějak ustálilo. Ještě jednou to zkontroluji, zda jsou všechny změny, o kterých jsem psala v minulých článcích správně a udělám souhrnný článek pro rok 2012. A to je všechno, co pro to mohu udělat. Věřím, že je mnoho lidí, kteří to uvítají, budou ti,. kteří tu práci budou chtít "zneškodnit". Nevím proč. Asi v rámci nějakého hnutí v mysli :-/

0 0
možnosti
JH

hurkajan

6. 12. 2011 3:01
mnohem

závažnější je kolize vnitřních článků úřadu práce a úřadu sociálního jež musí žadatel podepsat čímž se ve znění těchto nových paragrafů dostává do sporu.Nevědomky je vmanipulován do situace kdy nemůže naplnit to k čemu se zavazuje.Toto je podstatnější porušení Listiny práv a dokonce i Ústavy.Paradoxně na toto upozornil ÚS jenže jak naznal chybu nemůže řešit neboť na ní nikdo nepoukázal.Opravdu tleskám.Přirovnal bych to k rozbitému oknu.Když je rozbité proč řešit kdo a proč je rozbil...

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

6. 12. 2011 9:03
Re: mnohem

To se bude v praxi dorovnávat a novelizovat. Zatím je to fahrplan, který se bude zavádět. A když přijdou zádrhele, tak se uvidí.

0 0
možnosti
JV

Žadatel

6. 12. 2011 0:50
Paní Ireno,

Mám dotaz k části věty:   šetření tak, že sociální šetření je výlučně podkladem pro posouzení stupně závislosti (a nikoli i podkladem pro rozhodnutí, jak tomu bylo do 31. prosince 2010)

Mám obsahu závorky rozumět tak, že do 31. 12. 2010  výsledek sociálního šetření, při němž bylo sociálními pracovnicemi zjištěno, že posuzovaná osoba nezvládá bez pomoci 15 ůkonů, což znamená I. stupň závislosti, znamenal automaticky přiznání I. stupně závislosti?

Jak to vidím já, tak tohle jinak vyložit nelze. Mám pravdu? Předem děkuji za odpověď.

(zítra)

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

6. 12. 2011 0:54
Re: Paní Ireno,

Máte pravdu. V

0 0
možnosti
JP

Chytrakz hospody

5. 12. 2011 23:44
Oprav si děvče formální chybvy

Holka, ty práva ti moc nejdou. Jen jsem si přečetl nadpis, tak v něm vidím přímo diletantská formální chyba. Zak si to holka oprav. No a ve druhém kole se podíváme na obsah

0 0
možnosti
IA

Maura Irena

6. 12. 2011 0:00
Re: Oprav si děvče formální chybvy

Díky, opravím. A prosím, abyste mi netykal.

0 0
možnosti