Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chytry.Levicak

s článkem naprosto souhlasím...

řeči ministerstva,že uchazeč o práci dělá VPP jen proto,aby neztratil návyky na práci jsou nesmysl.člověk,která třeba 10 nebo 20 let pracoval je jistě do dvou měsíců neztratí. Pak tito lidé odvádějí daně na zaměstnanost zbytečně. stát nemůže tvrdit,aby lidé s koštaty vrátili státu to,že se o ně stará. určitě by to neplatilo pro dlouhodobě pracující lidi,kteří se ne vlastní vinou najednou ocitnou bez práce.Neřeknu,kdyby to byla aspon práce na hlavní pracovní poměr. nebo v nejhorším případě kdyby to bylo až po roce nebo více.stát už neví,jak ušetřit,tak dal lidem pouhé dva měsíce na hledání práce neboli dobu hájení. pro autorku:já se skutečně obávám, že za 10 let ne-li dříve se budou podmínky pro získání podpory v nezaměstnanosti stejné,jako soc.dávky. takže na ně bude mít nárok jen minimum lidí. A najisto tolik volných míst na zamétání jistě nebude!!někdy před 8 lety jsme na tuto práci byli 6 uchazečů,ale volných míst bylo jen 3.

0/0
19.11.2011 15:16

Maura Irena

Re: s článkem naprosto souhlasím...

Já, vážený pane, rozhodně nevidím budoucnost tak černě. Ale co se týče té práce, půl roku se o tom bavíme a ještě není jasné, jak se to zorganizuje, aby lidem vznikl nárok na příspěvky. A to mi jde. Aby nezůstali s koštětem v ruce bez peněz. Ty následky si neumím představit. V

0/0
19.11.2011 17:45

nespavec

Už mě nebaví

pořád číst ty žvásty o tom jak ponižující a potupné jsou veřejně prospěšné práce. Fakt si myslíte že vzít do ruky koště nebo pomáhat v sociálních zařízeních nebo něco podobného někoho zabije? Radši sedět doma a užírat se tím jak jsem nepotřebný, starý, nemocný? Hledat mouchy na tom jak bude při tom zametání zajištěna bezpečnost práce atd., atd. FUJ!!!!!!

0/0
19.11.2011 7:01

qfp

Re: Už mě nebaví

Vám to předpovím, pak uvidíte sám.

0/0
19.11.2011 8:19

Maura Irena

Re: Už mě nebaví

Mně zase nebaví komentáře lidí, kteří článek nečtou, stžílejí od pasu své dojmy a pojmy a nepíší k věci, milý nespavče.Jádrem tohoto článku je něco jiného, než píšete, takže klid !!!

0/0
19.11.2011 11:34

Žadatel

Re: Nespavče,

Máte šajn o tom, co je právní stát? Dejte si sedativa a třeba zaberete.;-D

0/0
19.11.2011 12:36

Maura Irena

Re: Nespavče,

A vy si dejte odchod z mých stránek, pokud se neumíte bavit slušně.,!

0/0
19.11.2011 13:22

Žadatel

Re: Nespavče,

Těžko stravitelní jsou pro mě lidé, kteří se montují do věcí, kterým ani za mák nerozumějí.

0/0
19.11.2011 15:52

romualda

Obecně rozšířené omyly

Slyšel jsem, že podpora je vlastně nějaký milodar a lidi si jí musí odpracovat. Není pravda - nárok na ni má ten, kdo alespoň rok pracoval a z platu je mu na ni odváděno. Že je to velmi málo a podporu si nezaplatil? Nejedná se o spoření, ale pojištění. U pojištění auta v případě pojistné události vám také neřeknou, že nejdřív jim musíte něco odpracovat nebo nebudou vám tvrdit, že jste si ještě dost nezaplatili, aby to tu pojistnou událost pokrylo.

A že je to k tomu, aby lidé neztratili pracovní návyky? Většina nezaměstnaných má strach z finančních problémů, uvědomují si, že čím déle jsou nezaměstnaní, tím více jsou u potenciálních zaměstnavatelů podezřelí, jsou ještě pod tlakem okolí a příbuzných, kteří se neustále ptají, zda už mají práci, jaktože ne, jak to hledají...toto všechno přispívá k tomu, že lidé pracovní návyky neztratí.

0/0
19.11.2011 0:17

Pepinie

Re: Obecně rozšířené omyly

R^

0/0
19.11.2011 0:27

fr-mottl

Re: Obecně rozšířené omyly

to srovnani s tou pojistkou je sice v principu spravne, ale zaroven naprosto zcestne. Toto pojisteni je totiz takove zvlastni pojisteni, u ktereho stoji tim malym pismem dole, ze pravidla pro pojisteni se miuze pojistovna (v tomto pripade stat) upravovat jak se ji zlibi.

0/0
19.11.2011 12:32

Žadatel

Odmítnout veřejnou službu může jen ten uchazeč,

kterému bude tato služba nabídnuta. Očekávám, že práce bude nabízena osobám u kterých bude zprostředkovatelka zaměstnání předpokládat, že práci odmítnou.

Zajímalo by mě něco jiného. Jestliže po někom bude úřad práce požadovat výkon práce, musí mu zajistit pracovní oděv a obuv. Ve svém civilním oděvu nikdo, kdo má mozek, makat nebude. Také by mě zajímalo, jak se bude posuzovat případný úraz při výkonu veřejné služby a jaké bude následné finanční vypořádání. ;-)

Pan kybernetik to asi nějak nedomyslel.;-D

0/0
18.11.2011 23:26

rudaz

Re: Odmítnout veřejnou službu může jen ten uchazeč,

Další náměty viz v článku "Nezaměstnanost a nezaměstnatelnost" na www.hannig.blog.idnes.cz

R^V

0/0
19.11.2011 0:14

Žadatel

Re: Odmítnout veřejnou službu může jen ten uchazeč,

Běžte s tou Suverenitou do "aha".

0/0
19.11.2011 0:18

Maura Irena

Re: Odmítnout veřejnou službu může jen ten uchazeč,

Je to na vodě, myslím si já. většinou to dopadne obvykle, že nikdo nebude vědět, co má dělat a lidi se dostanou do svízelné situace. Přitom tady máme tolik projektů a agentur, které tu fungují už spoustu let.

0/0
19.11.2011 11:35

Žadatel

Re: Odmítnout veřejnou službu může jen ten uchazeč,

Ony ty rekvalifikační a podobné agentury a projekty jsou přisáty k penězovodu MPSV. Kromě vyžírání státních peněz jsou ale k ničemu. I s tím mám bohaté zkušenosti.

0/0
19.11.2011 12:30

fr-mottl

Re: Odmítnout veřejnou službu může jen ten uchazeč,

to mohu potvrdit a uprimne jsem per plex, ze autorka, ktera na me dela docela rozumny dojem, shledava podobne agentury pozitivni. Tomu skutecne nerozumim a jsem tim docela zklaman, jak se muze jeden v druhem mylit.

0/0
19.11.2011 12:36

Maura Irena

Re: Odmítnout veřejnou službu může jen ten uchazeč,

Já je neshledávám ani pozitivní, ani negativní, ale prostě jsoucí. V Německu fungují. Ale to se stává, že se lidé v sobě mýlí, jsem ráda, že jste nakonec k takovému závěru došel a přesvědčil jste se o mé špatnosti. Možná, že by jste na to ve své dětinské důvěřivosti později úplně dojel ;-D

0/0
19.11.2011 13:21

Maura Irena

Re: Odmítnout veřejnou službu může jen ten uchazeč,

Byly založeny také s peněz EU. A měly zprvu ambice. Že by postupně selhaly? CO myslíte?

0/0
19.11.2011 13:24

Žadatel

Re: Odmítnout veřejnou službu může jen ten uchazeč,

Tyhle rekvalifikační agentury existovaly ještě dříve, než byla ČR v EU. Asi nemáte představu, jak zbytečná je rekvalifikace pro umístění uchazeče o zaměstnání, pro kterého není volné pracovní místo. Řečičky o tom, co stát dělá pro nezaměstnané, jsou jen populistické kydy politiků. Nezaměstnanost je pro tyhle agentury výnosný businnes placený ze státních prostředků.

Absolvent rekvalifikačního kurzu je obdobou plzeňských VŠ rychlokvašek. Neumějí nic.

0/0
19.11.2011 15:43

Maura Irena

Re: Odmítnout veřejnou službu může jen ten uchazeč,

Je v tom binec.

0/0
19.11.2011 17:48

Chytry.Levicak

Re: Odmítnout veřejnou službu může jen ten uchazeč,

dmítnout jí někdo může i ze zdr. důvodů...

0/0
19.11.2011 15:18

Maura Irena

Re: Odmítnout veřejnou službu může jen ten uchazeč,

Nejsem si jistá, jak se bude postupovat. V těch předpisech není nic stanoveno. A pracák musí postupovat podle předpisů.

0/0
19.11.2011 17:46

Chytry.Levicak

Re: Odmítnout veřejnou službu může jen ten uchazeč,

toho bych se nebál. vše posoudí nakon ec ÚP. když špatně sylšíte ,tak nemůžete někde sekat trávu křovinořezem,abyste neohluch úplně.nebo při těžké fyzické práci Vás nemsí bolet záda popř:nesmíte mít skoliozu. vlastní zkušenost a vždy to na úřadě pochopili.naštěstí.

0/0
19.11.2011 22:22

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz