Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vlastmá

7. 1. 2012 5:34
ÚŘEDNÍ SPIS

Jak již v minulosti i dnes Vám děkuji za tento článek. Sám jsem měl v minulosti problém se spisy a to v době vydání dokumentu. Byl jsem přesvědčen, že stavebí souhlas byl doplněn až po zjištění, že se jedná o černou stavbu. Nebylo však v mé síle to dokázat. Z č. j. , které jsem nebyl schopen pochopit se to nedalo vyčíst a marně jsem pátral po algoritmu vzniku tohoto čísla. Jednalo se o v té době ručně zadávané číslo.

Samotné spisy pak neobsahovaly náležitosti spisové dokumentace a to netvrdím u jednoho úředního orgánu, ale u všech se kterými jsem přišel do styku. Při seznamování jsem nikdy nevěděl s čím se vlastně seznamuji. Neexistoval žádný potvrzený seznam, podle kterého bych mohl posoudit komlexnost. Při upozornění, že se nemohu seznámit s tím co tam není na mne jen zírali a nechápali.

JEDNOU ROVNICÍ STÁTNÍ SPRÁVA = VELKÝ BORDEL. Ale lepší se to.

0 0
možnosti

1. 1. 2012 22:09
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

karel

2. 1. 2012 3:36
Re: Jsem sice úředník, ale magor opravdu nejsem :-)

a máš styk?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS