Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kurioko

6. 9. 2012 1:12
Hezké a pro mě aktuální téma,

neboť jsem právě dočetla pohádky J. Lady a J.Drdy. Čerty se to jenom hemží a vždy se jedná o pohádky něžné, kde zlo je potrestáno a dobro zvítězí. Nechybí v nich ani špetka humoru a můj téměř pětiletý synek se mohl místy potrhat smíchy. Já si pouze osvěžila paměť.

Je velká škoda, že se nějak zapomíná na tuto studnici moudrosti a dětem jsou ukazovány jakési monstr-příšery, hračky v podobě dětí-zombie, jogurty-kostíci a podobné, a dle mého názoru, i nechutné nesmysly. R^

0 0
možnosti

Maura Irena

6. 9. 2012 7:05
Re: Hezké a pro mě aktuální téma,

To máte pravdu. Pro děti top má význam nesmírný a pro nás dospělé taky. Je třeba z nich udělat konkurenci, aby děti po nich samy sáhly. Hezký den.

0 0
možnosti