Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P16e19t87r 21K93o47r11e91c82k37y 2953567863271

Život je vlastně největší zloděj. Nejdřív mi ukradl mládí, potom mě pomalu zbavil krásy, dále zdraví a v poslední fázi na sto procent uteče ode mě on sám. :-)

+1/0
doporučit
18.7.2019 6:43

I10r52e97n12a 38A77g75h37o13v49á 7525598809933

V:-)

0/0
doporučit
18.7.2019 7:38

B65o92h67u74m52í17r 68Š24i25m72e36k 3171800344714

Co si člověk pomůže žehráním na to, jak to Pán Bůh stvořil? NIc! :-)

+1/0
doporučit
18.7.2019 9:43

J59a19r92o66s84l95a79v 58L36i84m21a 1665787151

Pani Aghova. Vas nadpis i clanek je postaven na uceni cirkevnim. I kdyz jsem podle krtu katolik, jiz dlouho neuznavam mnoho z teto cirkevni doktriny. Jsem vsak velmi tolerantni k obcanum vyznavajici uceni Kristovo a snazi se o vysvetleni zidovskou Bibli.

Dulezity clanek spolecnosti prednesl obycejny clovek k zakladnimu zakonu vznikajiciho spolecenskeho utvaru.

"LIBERTY under LAW" V prekladu "Svobodu v mezich zakona" Anglicka verze ma mnoho moznosti ve vykladu techto tri slov. Tato slova jsou soucasti preambule Ustavy Spojenych statu a byla vyslovena prvne v roce 1787 budoucim tretim prezidentem teto zeme, Thomasem Jeffersonem.

Platila tehdy, plati dnes a bude platit i v budoucnu. Kdekoliv na svete!!!!

0/0
doporučit
17.7.2019 23:08

I47r67e44n65a 16A35g89h69o31v14á 7785588859373

Nikoliv na církevním , ale na poznání řeckých klasických filosofů. Já jsem se nesnažila zajít až do Americké ústavy, kterou zřejmě vyznáváte vy. Děkuji za komentář.V

0/0
doporučit
18.7.2019 7:40

J34a75r31o95s50l64a52v 40L59i92m95a 1975847431

Zde jste me prekvapila, pani Aghova. Sokrates by vam podekoval za otazku v nadpisu. Jako recky filosof nam definoval demokracii. Nazval ji diskuzi. Jenze...!

I on nedokazal usmernit sve mysleni jak s tou diskuzi vyresit diskuzni problem. Nejvetsi dilema mel s pomerem dvou skupin. Jedna byla pro reseni, ale druha byla proti.

Jeste dnes se ve spolecnosti nemuzeme shodnout, co s tim udelat. To hovorim o demokratickych zemich. Monarchie to ma o trochu lehci. "Monarch" (diktator) rozhodne,

Cele to moje povidani je ukazkou, jak tezko je odpovedet na otazku v nadpisu. Pouzil jsem ty tri slova prave pro ukazku listiny, ktera se priblizuje neblize k reseni toho dilema, ktere od Sokratese mame dodnes.

Moje prvni odpoved nasledovala odpovedi ostatnich. Vztahovala se na osobni pohled. Vsak muze se vztahovat take na spolecnost, jak podotykate vy.

Nase republika je vzdalena od reseni sokratesova dilema. Proto mame republiku ve stavu Kocourkova. Nemuzeme se dohodnou na nicem. Jen pan na Hrade se snazi nahradit toho monarchu. Prozatim se mu to dari. I kdyz v idiotskych zalezitostech.

0/0
doporučit
18.7.2019 16:37

I40r88e40n49a 89A18g76h14o91v51á 7735988819893

Pane Lima, nedokáži, jako vy hodnotit stav společnosti, máte pravdu, že se nedokážeme dohodnout na ničem. Myslím, že je to tím, že mnoho lidí ani nechápe, co znamená demokracie a co mají obhajovat a co žádat. Úspěšnost demokracie záleží na každém člověku, který v ní žije a skutečně ji vyznává. Možná, že je to tím, že se opírají o Listinu lidských práv a svobod a víc je nezajímá, jak ty svobody chrání naše zákony, které mají všichni občané respektovat. A tak se nám všechno nějak rozkládá, A držet stát mají státní orgány, To je další otázka, jací lidé stojí v jejich čele. Je to velmi složité. Každý člověk svobodně rozhoduje o svém jednání, ale ne k neprospěchu druhého člověka nebo dokonce celé společnosti. To jsou tak staré otázky, od vzniku lidské společnosti. Řád a pořádek - to je základ. Bohužel, mám pocit, že každý má jinou představu. To žádný monarcha nezařídí.

0/0
doporučit
20.7.2019 21:26

J86a87r86o35s20l52a33v 60L63i24m26a 1235627171

Pani Aghova. Premyslel jsem nad vasim clankem a take na nasi konverzaci kolem ni. Lepsi by se ta konverzace vedla v malem krouzku u slenicky dobreho vina (preferuji konak) a mit nekolik hodin na takovou diskuzi. Zde by se ukazalo, jakymi JEDINCI jsme a jak dovedeme definovat nas nazor na vas nadpis.

Zde vam musim pochvalit za tech par slov v nadpise. Cim vice premyslim, tim vice se mi rozviji odpoved. Z mnoha malych odpovedi az k velkym rozborum souziti lidi se stejnymi atributy denniho zivota.

Dekuji za diskuzi a nashledanou priste.

+1/0
doporučit
23.7.2019 20:13
Foto

Š18t51ě68p18á50n55k38a 42B73e39r67g76e59r29o83v79á 8313511810610

Hezký článek R^

Pro mne je důležitá svoboda a poznání ... plus všechny ty další úžasné věci na světě, po kterých toužíme všichni.

A také, bohužel k tématu bezbřehé svobody (která není možná), vytýčení si svých hranic ... v jakékoliv terminologii. To je kotva, která dává pocit příjemné jistoty.

0/0
doporučit
17.7.2019 19:14

I53r70e15n69a 86A42g20h79o34v25á 7325768559693

Já jsem o tom uvažovala jako právník. Samozřejmě, že každý člověk si vytyčuje své hranice, ale současně musí respektovat hranice druhých lidí, paní Bergerová. V tom je potom ta svoboda.

0/0
doporučit
18.7.2019 7:42

B95o49h81u65m58í36r 60Š53i24m57e67k 3431910134764

R^

Člověk žijící budoucností je často planý, naivní snílek. Člověk žijící minulostí je často depresivní stařík bez budoucnosti. Jen člověk žijící přítomností je člověk tvůrčí, tvoří budoucnost, nepohrdá minulostí, hledá vize do budoucnosti a usiluje o jejich realizaci.

Zdraví je samozřejmě také důležité. Je to stav, kdy nemáme potřebu řešit, co s tělem, duší nebo s našimi vztahy. A abychom mohli být v současném okamžiku přínosní, musíme si být jisti svojí hodnotou. A úspěšně si budouvat dobré vztahy...

:-)

0/0
doporučit
17.7.2019 18:30

I83r92e74n40a 10A62g46h45o97v30á 7175458579173

V To je přesně tak, pane doktore. Úspěšně budovat dobré vztahy, ale to je oříšek, mnoho lidí neví, jak to udělat. Být si jist svou hodnotou, to je hodně důležité pro přítomnost. Děkuji Vám a přeji krásný den.V

0/0
doporučit
17.7.2019 18:35

B57o16h90u31m89í33r 43Š96i65m92e55k 3111980554574

Oříšky jsou k tomu, aby se louskaly. Dobré vztahy můžeme budovat jen tak, že dokážeme slyšet druhého, jaký je bez příkras, a s vědomím, že ho nezměním, mohu brát nebo nebrat. A vědět, zda mi za to stojí, něco zkousnout. :-)

0/0
doporučit
17.7.2019 18:48

I12r53e50n16a 13A50g32h57o45v54á 7165588149823

VV tom máte pravdu. Kdybyste byl soudce, mohl byste to použít při rozvodovém řízení. Mně je tak líto těch rozpadlých vztahů! Nikdo si nedá nic říci. V

0/0
doporučit
17.7.2019 19:07

B45o50h90u12m46í65r 50Š76i21m11e79k 3421850364804

Mně je hlavně líto dětí, které tím trpí nejvíce. Rozvádějící se rodiče je totálně zničí, nejen že je poznamenají psychicky, ale má to fysické důsledky na jejich zdraví! :-)

0/0
doporučit
18.7.2019 9:41

I84r98e63n90a 87A95g76h66o38v54á 7665358579543

Dělala jsem leta přísedící u soudu a ty rozvody byly opravdu trapné. Bylo vidět, že ti lidé se vzali a tím to pro ně jako cíl končilo. Zplodili děti a ani to je nepoučilo. Mně je těch dětí taky moc líto. Nejvíc chybí otec.

0/0
doporučit
18.7.2019 10:11

B76o83h73u39m23í30r 51Š64i97m62e88k 3161350414484

Chtěl jsem napsat, že hlavně holčičkám chybí táta a chlapečkům máma, ale není to pravda. Holčičkám i chlapčekům chybí oba! To je také důvod, proč relativizuji možnost adopce homosexuálními páry, které poškozují děti při vstupu do společnosti absencí jednoho ze dvou potřebných prvků. :-)

0/0
doporučit
18.7.2019 10:55

I35r69e63n94a 75A60g54h51o67v25á 7865688839613

To je velká pravda, ne nadarmo je bibli a ve starověkých dějinách psáno o pater familias a rodinném právu. Také o výchově dětí ve starém Římě a Řecku. Dětem chybí oba rodiče, jeden opravdu nestačí. Rozčilují mne ty neustálé pokusy vrtat do rodin bez respektu. R^

0/0
doporučit
19.7.2019 9:53

J57a78n 40H91u31l44i27k 9165139724167

Máte na 100% pravdu, pane Šimek, ale jsou to jenom rodiče kdo děti ničí? Už jste něco slyšel o českém OSPODU a UMPODU kde jsou často naprosto neschopní lidé, bez odpovídajícího vzdělání a zkušeností? Už jste někdy slyšel o Dr. Kapitánovi z Mikulova,který je ředitelem UMPODU v Brně, jehož jediná kvalifikace byla-asistent mezinárodního práva na právnické fakultě? To ale není všechno. Takový úřad v Německu ani v Rakousku vůbec neexistuje- Tam stačí socialní úřady, které si na zvláštní případy zvou zkušené odborníky, jako jsou dětští psychologové, lékaři psychiatři, zkušení psychologové atd. U nás máme zvláštní úřad v Brně i s extra barákem a totálně neschopnými lidmi, kteří jsou zcela podřízeni tomu neodborníkovi dr. Kapitánovi, který kupříkladu radil těžce nevyléčitelně nemocné matce mé dceři, tak, že jí bude moci pomoci, když se to dítě ocitne v Česku a tak ji ta matka s babičkou umesly z Rakouska, kde jsem s ní bydlel a měl ji tam pěti českými (!) rozsudky ve své péči.Moje dcera skončila v dětském domově,kde jsem si ji mohl vyzvednout, až když se zhroutila a přiznala, že bylo vše vymyšlené a připravené její matkou, ale to už chodila nahrbená.Nepomohl ani Zeman, který chtěl v té době vykázat norskou velvyslankyni z Česka. Samozřejmě jsem její Excelenci poslal dopis v angličtině a něco z toho se prý objevilo v norských novinách.Teď bych si velmi přál, aby mě pan Dr. Kapitán zažaloval a ulehčil mi tak práci,která byla mou nemocí zastavena.Mám velkou radost, že jsem zatím neumřel a nebylo všechno se mnou pohřbeno.Zdraví Vás Dr, Hulík a děkuje tímto Vám za Vaši ,,nahrávku."

0/0
doporučit
23.7.2019 20:44

B39o29h11u11m11í81r 70Š44i27m12e83k 3121390814934

Pane Hulíku, děkuji za informaci. Netušil jsem!

0/0
doporučit
23.7.2019 23:08

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz