Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J31o32s75e30f 82B52á96r26t47a

10. 10. 2019 18:02

Každá práce má dvě části - rozbor problému, kde se běžně opisuje, ale musí se citovat. Druhá část už je práce autora a tam je opisování nepřípustné. Takže je vhodné napsat, ve které části práce autor opisoval.

0 0
možnosti
Foto

A teď si představte, že tzv. teoretickou část čtete v deseti diplomkách téměř totožně napsanou. Jako oponent. A teď co s tím, když za vše je odpovědný vedoucí diplomové práce. Tedy když něco vyčítáte studentovi, tak vlastně napadáte vedoucího.

0 0
možnosti
Foto

Tady je ale nutné jednoznačně konstatovat, že každý pisatel kvalifikační práce prohlašuje místopřísežně, že jsem celou tuto doktorskou disertační práci včetně příloh vypracoval samostatně, respektive převzal v práci uvedené části v souladu s prezentovanými citacemi.

Prohlašuji, že jsem tuto práci vypracoval bez cizí pomoci a že uvádím všechny prameny a literaturu, které jsem použil.

Ty formulace byly vždy naprosto jednoznačné a měly by každého studenta k tomu, aby citoval více než méně.

1 0
možnosti

Na teologické fakultě v Olomouci jsme měli semináře, jak psát diplomky a měli jsme i zkoušky z tohoto předmětu. Byl to opravdu cvičák. Jak jinak, všechno jsem vyzkoušela, zapamatovala, protože při předchozím studiu na právnické fakultě taková vymoženost nebyla. Když jsem se dostala před rokem na fildu, na doktorandské studium, tak jsem pátrala po pokynu děkana o psaní závěrečných prací, Asi je to moje chyba, že jsem se ničeho nedopátrala, tak jsem prohlásila, podle jaké platné příručky budu postupovat. To, co navrhujete je úžasné, ale v případě, když student z vychází z doporučené odborné literatury a má udělanou rešerši, která je klasifikována. Je snadné do něčeho vlítnout s hlavou plnou fantazie a neudělat si pořádný projekt, zkonzultovaný s konzultantem a jím odkývaný. Musí se spoléhat na sebe a na nabízenou spolupráci svého konzultanta a prostě tomu věnovat hromadu času a četby. Nic jiného se s tím nedá dělat. Líbí se mi váš návrh - vypracovat bez cizí pomoci. To vede k tomu, že má spolupracovat s těmi, s kterými spolupracovat musí.V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS