Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zničena kariéra?To snad ne.Kolik mu je?80?Na jeho skvělých výkonech z doby jeho vrcholu se snad nic nemění a rád si ho vždy poslechnu....

4 0
možnosti
IA

Díky, já taky.

0 0
možnosti
PB

P14e18t94r 35B59u53r93i79a66n

10. 10. 2019 17:45

Dal jsem karmu. Mám k tomu toto: pokud ukřivděná trvá na obvinění (je tu i promlčitelnost), vždy by měla dokázat, že tomu tak bylo. A pokud to neprokáže, potom pokuta, náhrada za pošpinění jména, podmínka. Prostě držet se základů římského práva, na kterém stojí současná západní civilizace. Nic složitého na tom není.

4 0
možnosti

A v čem je tedy problém? V neochotě se namočit? Taky si myslím, že se s těma ženskýma moc mažou.

0 0
možnosti
AP

Neměla by na taková nařčení platit promlčitelnost?

2 0
možnosti
IA

Dobrý den, pane Pospíšile, byla bych ráda, jak jsem napsala, aby se tyto věci dostaly do nějakého rozsudku a věděli jsme, jakého právního oboru by se to mělo týkat, zda občanského práva nebo trestního práva, zda se to týká trestného činu, nebo kam to spadá. Já to vidím tak, že dáma, opírající o hnutí Mee Tooo ozve , mně taky! Možná bych použila přestupkového práva, pokud se na něho někdo z nich odvolá. Tam všude může být promlčitelnost. Placido by se mohl dovolávat amerického práva, neboť byl vyhozen na hodinu ze zaměstnání v Americe, nebo španělského práva ve věci své cti. To znamená, že kauza se odvine od chvíle, kdy byl vyhozen z divadla a bylo mu znemožněno jinde působit. Otázka je, zda to vzhledem k sobě a jeho věku, to chce udělat a hájit se. Celá situace by měla poněkud jiný rozměr.V

1 0
možnosti

Musím říct, že nic se mě v kauzách MeToo nedotklo tolik, jako zrovna případ Placido Dominga.

Je to nechutné. Takhle zkazit někomu úspěšnou kariéru na jejím konci je úděsné.

A jak jsem tu již psala. Je zajímavé, že např. pokladního ze supermarketu nikdo neobviní. Ten je finančně nezajímavý.

4 0
možnosti
IA

Ano, je to otřesné. A příklad, že by měl být vydán zákon pro všechny státy jednotný, aby se tomu zabránilo - je to svým způsobem vydírání. A to je přeci trestný čin. A pokud to není vydírání, tak je něco špatně v našem světě a s našimi vztahy.V

1 0
možnosti
Foto

Kam čert nemůže, tam nastrčí......ženskou. :-)

1 0
možnosti
IA

Já s vámi souhlasím a myslím, že to není jen mužské pořekadlo, ale je pro obě pohlaví obecně platné. Díky.V

1 0
možnosti