Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Já bych na něm hodnotil zejména pracovitost a skromnost.....R^

2 0
možnosti
IA

Já zase hodnotím jeho vůli dokázat to, k čemu směřoval - to je docela vzácný jev a přitom hodnotím i jeho ctižádost, když už na toho tygra skočil, aby dosáhl těch úspěchů na zahraniční i na domácí půdě, protože tu konkurenci měl. Jeho život byl něco zvláštního. Kdo by měl ty sílu tohle absolvovat. Pro mne je inspirací v tom pevném postoji k práci a výkonu. Díky.V

1 0
možnosti
VM

Když milenky pláčou, tak je milenec ctnost sama.

1 0
možnosti
IA

To, co myslíte, pane Malý, to je ta láska, která se platí slzičkama. Však to znáte. To ale se ctností milence nemá nic společného. Tu píseň si dobře poslechněte, na jaké vlně se pohybuje. Děkuji za komentář. V

1 0
možnosti

Někde vám v titulku vypadlo T...

0 0
možnosti
IA

Díky, já jsem si nevšimla. V textu mi asi občas písmenko vypadlo. Kouknu se.V

0 0
možnosti
JK

Jinak určitě škoda, že Karel Gott nebyl do života vybaven praktičností.

2 0
možnosti
IA

Mohu vám k tomu říci asi to, že na to neměl čas a ani možnosti. Vím to podle sebe, že když je člověk zaujat něčím, co považuje za nejdůležitější, pak se dostane do jiné bubliny. No a sklízí za to nepříjemná překvapení. V

1 0
možnosti