Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já už toto raději nesleduji dávno, poněvadž tohle opravdu není diskuzní pořad, ale spíše to připomíná překřikování se v hospodském zařízení po pěti pivech.

Karma. R^

6 0
možnosti

Pane Dane Rozsívale, děkuji Vám, že jste si přečetl můj článek a dal jste tomu svůj čas. Já už to delší dobu nesleduji, ale to byla výjimka, protože jsem se dozvěděla na FCB, že se ho zúčastní poslanec za ANO: Určitě, zřejmě měl k tomu co říci, ale nedopověděl niky ani celou větu, protože Jílková ho osočovala a dost nepěkně. I když je to podobné té hospodě a dodávám páté cenové skupiny, přesto si myslím, že tyto záležitosti je nutné sledovat z důvodu, že jisté kruhy se začínají aktivizovat vůči mužům. To pokládám za dost nebezpečné. Tak jsem prostě začala hledat přesvědčivou rovnováhu. Děkuji a pěkný advent. V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS