Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyy

25. 8. 2010 17:59
Všechno jsem pozorně četl znovu, děkuji za opravy.

Ernest to pořád ještě není, ale smysluplné to už jest víc. Přítelkyně obhájila diplomku na 3. LFUK Praha o míň, než 20 stránkách - nebylo zadáno minimum pro MUDr.

Velmi dobře znáte prameny používané v kouzelném románu J.M.Auel : Děti země. Skoro by stačilo, román si pozorně přečíst, OFŠEM něco navíc Vám musím uznat. Vlastně je to zcela jedno. Konečně někdo píše o tématu, které mě bytostně zajímá. Protože rusky číst jsem hned zapomněl a anglicky se nikdy neučil, musím čekat na někoho, kdo mi to dává pod nos.

Dýýýýýýýýýýýýýýýky !

0 0
možnosti

ladyevil_cz

25. 8. 2010 9:25
A co gdyž...

...nemalovali nadpřirozeno...ale viděné výsledky genetickch testů Annunaki ? ;-)

0 0
možnosti

jyy

24. 8. 2010 21:32
Bohužel divně podtištěné příklady neumím přečíst

Nejvíc jsem se Vašemu tématu přiblížil při několikanásobném čtení knih Jiřího Jobánka okrajově a hlavně neustálou četbou Jean M. Auel více. Pokud uznáte za vhodné, odtajnit mi jednou už napsané, zareagujte a pošlu můj lak.

0 0
možnosti

Irena Maura

24. 8. 2010 23:25
Re: Bohužel divně podtištěné příklady neumím přečíst

Moc se omlouvám, můj původní text, který vznikl i překlady z mnoha pramenů, byl opatřen mnoha poznámkami pod čarou, v nichž jsou citace autorů. Vymazala jsem je nyní, nejsou důležité pro čtenáře. Jiří Jobánek byl můj učitel. Také jsem četla jeho knihy. Díky za komentář R^

0 0
možnosti

sasena

24. 8. 2010 21:23
Nemohla jsem

se dostat přes druhou větu :-( není nějaká nedokončená?

0 0
možnosti