Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aretta

26. 8. 2010 14:40
Vlídné, milé, příjemné!

šup sem s dalším dílem! A ne že z tooh uděláte limonádu!;-D

0 0
možnosti

Irena Maura

26. 8. 2010 16:10
Re: Vlídné, milé, příjemné!

Právě nechci, aby to byla limonáda, ale pohladilo to. V

0 0
možnosti

vladimirbosak

26. 8. 2010 11:04
plavky

Tak trochu konveční story. Lidi se často rozcházej z přežranosti. Halt si ten luxus rozchodu mohou dovolit. Existenčně je neohrozí. To je to neodolatelný kouzlo a iluze střední třídy. Kafíčko.... A mimochodem: Mě by teda psychiatr, který se koupe v plavkách spíš vyděsil. Byl bych rád, že sem sám. Ale nejsem ženská. Samotu miluju.

Šumení stromů. Vitr. Potok za svítání v tichu lesa. To je svoboda. Štěstí. S lidma se nedá dýchat.

0 0
možnosti

Irena Maura

26. 8. 2010 16:09
Re: plavky

Je to pilotní příběh mého románu, který jsem napsala v první verzi a pracuji na něm, aby to nebyla limonáda, ale vážnější dílo o dvou lidech, kteří se sešli v choulostivém věku. přčírodní scenerie jsem tam dala proto, že jsem myslela na ty, kteří mají nějaké problémy, aby se u čtení uklidnili a možná si i vybavovali něco pěkného. Těn příběh jsem psala, když mi zrovna nebylo nejlíp a moc mi pomohl. A jsem ráda, že se vám alespoň v této formě také líbí. Děkuji.

0 0
možnosti

jyy

25. 8. 2010 23:17
Už Vás poznám podle jména.

Těším se na pokračování psychických cestovatelů.

Z revoluce 89 si nejvíc pamatuju nápis : Všechny síly imaginaci. 

0 0
možnosti