Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lynxová

16. 10. 2010 12:31
kdepak

.. toto není můj šálek..Rv

0 0
možnosti

Irena Maura

16. 10. 2010 12:58
Re: kdepak

Abych řekla pravdu, můj také ne. Nevěra je hrozně bolestivá, ale existuje. Ať skrytá, nebo zjevná se všemi komplikacemi a osudnými důsledky. Nedivím se na to morálně, jen tak povrchně. Ale v nevěře také funguje něco jiného, zprvu neuchopitelného, pro co člověk opouští všechno, co vybudoval, aby šel za láskou, která ho potkala. A hraje v tom roli i kvalita vztahů mezi původními manžely.Láska je prostá, ale zároveň nesmírně složitá věc. zvláště uprostřed života. Hezkou sobotu.

0 0
možnosti

drtinajan

15. 10. 2010 18:10
Teta Kateřina

A já myslel že je jenom v Saturninovi a ejhle, ona je snad skutečná...

0 0
možnosti

Irena Maura

15. 10. 2010 19:06
Re: Teta Kateřina

;-D

0 0
možnosti

annys

15. 10. 2010 15:29
Pekne napísané, ale...

Mne sa páči, ako ste to napísala - s takou poéziou - ale... neviem - toto nepovažujem za lásku... Je to zamilovanosť - okúzlenie druhou bytosťou, je to naplnenie vlastnej túžby... pre mňa je láska hľadanie šťastia toho druhého... je to zložité hlavne keď sú krízy a zlé dni, keď sa manželstvo dostáva do ošumelého šatu. No ak je VZÁJOMNÉ snaženie oboch vytrvalé, vzniká silné puto, ktoré má pre mňa neporovnateľne vyššiu hodnotu. Puto, ktoré považujem za lásku... Rozdiel je v tom, že za takou snahou o dobro druhého nezostávajú opustené manželky, zmatené deti s "víkendovým" otcom,  hlboké zranenia... Láska je pre mňa sila, ktorá buduje, ktorá vedie človeka k vačšej snahe byť tu pre iných... Manželku byť tu hlavne pre manžela a deti a manžela byť tu hlavne pre manželku a deti...  No berte to LEN ako moju skúsenosť a moj pohľad na vec...

0 0
možnosti

viveka

15. 10. 2010 16:28
Re: Pekne napísané, ale...

Krásné :-)R^

0 0
možnosti

jjencek

15. 10. 2010 13:35
No a pak žili štastně až do smrti,

on občas taktně, aby o tom jeho nová láska nevěděla a netrápila se, ošu..l svoji bejvalku, ta před ním taktně pomlčela, že zrovna testuje nového přítele a jeho nová láska neodolala touze svého bývalého, no nemohli si pomoci, touha je touha a to se nějak musí...

0 0
možnosti

janacz

15. 10. 2010 12:10
Ani oko nezůstane suché

ani brýle. ;-D

0 0
možnosti

Irena Maura

15. 10. 2010 12:18
Re: Ani oko nezůstane suché

;-D

0 0
možnosti

Irena Maura

15. 10. 2010 12:00
Děkuji všem

Děkuji Vám všem, kteří diskutujete pod mým vyprávěním za vaše poznámky a postřehy, které uvádějí příběh do života. Jste laskaví, že jste věnovali svůj čaj i myšlenky k tomuto příběhu. Děkuji vám ze srdce V

0 0
možnosti

Aiscis

15. 10. 2010 9:50
Ach jo:(

Upřímně med mi kape z uší, z nosu, z konečků prstů, prostě odevšad a to jsem přečetl jen první odstavec. Není to můj šálek medu, ale určitě to není špatně napsané, věřím že cílenému publiku se to bude líbit, škoda jen že takových knih jsou spousty...

Přeji autorce úspěch a pevné nervy s vydáváním novely:)

0 0
možnosti

Irena Maura

15. 10. 2010 11:51
Re: Ach jo:(

Děkuji za postřeh. Nuže, vy si budete muset vybírat něco, co je blízké vaší povaze. Já jsem pouze převyprávěla skutečný životní příběh, ne všichni lidé jsou drsňáci. Možní, že tohle dílko bude výjimka, protože já slaďáky normálně nepíšu. Ale asi to velká slaďák nebude, spíš to bude hodně smutné. Děkuji. V

0 0
možnosti

15. 10. 2010 9:16
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Irena Maura

15. 10. 2010 11:52
Re: Sobectví :-(

Víte, když není láska tak není ani spokojenost. A pak se lidi podvádějí. Nebo hledají něco a neví co. V tom je ten problém.

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

14. 10. 2010 19:58
taky tě miluju, nemůžu si pomoci

;-) jen tak blbnu, mám dlouhou chvíli. tak pro odlehčení tématu.

0 0
možnosti

Irena Maura

14. 10. 2010 20:02
Re: taky tě miluju, nemůžu si pomoci

;-D;-D

0 0
možnosti

grizu

14. 10. 2010 1:46
Ok ...

... je to napsane podle skutecneho pribehu a konci to pro dotycne dva dobre.

Presto se mi to nelibi. Nemohu si pomoci.

0 0
možnosti

grizu

14. 10. 2010 1:49
Re: Ok ...

P.S. Od autorky si urcite nic precit nebudu chtit. Ma styl, jako kdyby to psala teta Katerina. Nevyhovuje mi.

0 0
možnosti