Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Život je vlastně největší zloděj. Nejdřív mi ukradl mládí, potom mě pomalu zbavil krásy, dále zdraví a v poslední fázi na sto procent uteče ode mě on sám. :-)

1 0
možnosti

Pani Aghova. Vas nadpis i clanek je postaven na uceni cirkevnim. I kdyz jsem podle krtu katolik, jiz dlouho neuznavam mnoho z teto cirkevni doktriny. Jsem vsak velmi tolerantni k obcanum vyznavajici uceni Kristovo a snazi se o vysvetleni zidovskou Bibli.

Dulezity clanek spolecnosti prednesl obycejny clovek k zakladnimu zakonu vznikajiciho spolecenskeho utvaru.

"LIBERTY under LAW" V prekladu "Svobodu v mezich zakona" Anglicka verze ma mnoho moznosti ve vykladu techto tri slov. Tato slova jsou soucasti preambule Ustavy Spojenych statu a byla vyslovena prvne v roce 1787 budoucim tretim prezidentem teto zeme, Thomasem Jeffersonem.

Platila tehdy, plati dnes a bude platit i v budoucnu. Kdekoliv na svete!!!!

0 0
možnosti

Nikoliv na církevním , ale na poznání řeckých klasických filosofů. Já jsem se nesnažila zajít až do Americké ústavy, kterou zřejmě vyznáváte vy. Děkuji za komentář.V

0 0
možnosti
Foto

Hezký článek R^

Pro mne je důležitá svoboda a poznání ... plus všechny ty další úžasné věci na světě, po kterých toužíme všichni.

A také, bohužel k tématu bezbřehé svobody (která není možná), vytýčení si svých hranic ... v jakékoliv terminologii. To je kotva, která dává pocit příjemné jistoty.

0 0
možnosti

Já jsem o tom uvažovala jako právník. Samozřejmě, že každý člověk si vytyčuje své hranice, ale současně musí respektovat hranice druhých lidí, paní Bergerová. V tom je potom ta svoboda.

0 0
možnosti

R^

Člověk žijící budoucností je často planý, naivní snílek. Člověk žijící minulostí je často depresivní stařík bez budoucnosti. Jen člověk žijící přítomností je člověk tvůrčí, tvoří budoucnost, nepohrdá minulostí, hledá vize do budoucnosti a usiluje o jejich realizaci.

Zdraví je samozřejmě také důležité. Je to stav, kdy nemáme potřebu řešit, co s tělem, duší nebo s našimi vztahy. A abychom mohli být v současném okamžiku přínosní, musíme si být jisti svojí hodnotou. A úspěšně si budouvat dobré vztahy...

:-)

0 0
možnosti

V To je přesně tak, pane doktore. Úspěšně budovat dobré vztahy, ale to je oříšek, mnoho lidí neví, jak to udělat. Být si jist svou hodnotou, to je hodně důležité pro přítomnost. Děkuji Vám a přeji krásný den.V

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS