Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jyyy

6. 11. 2010 15:09
Kolik Nobelovek by spláchlo vyřešení této otázky ?

Kolik vědních a pavědních oborů by do toho bylo zataženozamotánozainteresováno ?Mohla by tomu napomoci teorie "Schrödingerova kočka", která je současně někde živá i mrtvá. Je duše po smrti "živá" pro věřící ia "mrtvá" pro nevěřící ? Co FŠECHNY ty MILIJARDY, co si dovolilyi umřít před MILIJONY(RADEKJONY) let ? Co subbuněčné a buněčné a vícebuněčné organismy ? Mají duši ? Jsou někde shromážděny, jsou součástí celého Vesmíru a potkávají se s dušemi zcela jiných civilizací ? Jak vypadají duše (po) jiných civilizací(ch) ? Jak probíhá komunikace ? GDE jsou hranice nekonečna ?

0 0
možnosti

Irena Maura

6. 11. 2010 16:47
Re: Kolik Nobelovek by spláchlo vyřešení této otázky ?

Příteli, to všechno nezáleží na rozumu lidském, zaplať Bůh, tfuj tfuj. Ale uvidime, příští rok příští rok budu hledat odpovědi na otázky v židovském, arabském, čínském a indickém filozofickém světě. Už se na to strašně těším, Je tam plno náznaků a symbolů, chce to všechno rozmontovat na šroubečky a pak složit. Já si myslím, že pobavím hodně lidí.;-D Alespoň si pořádně zafilozofujeme V

0 0
možnosti

viveka

6. 11. 2010 12:10
Po smrti nastane přesně to,

co za života věříme, že po smrti nastane. Naše duše si sama připravuje svou další realitu.

0 0
možnosti

jyyy

6. 11. 2010 12:56
Ahoj Wewerička, GDE je šťastných 77 ?

Dlouho jsme se nepotkali. Špatná nástraha na sobola. Past byla sklapnutá a prázdná. Nová už nešla natáhnout.

Nemám v tomhle jasno. Věřím si sám v prvotnost myšlenky a organizace nepotřebuju. Můj Čtverácký Bůh připravuje mou duši na další realitu asi za mými zády. Jak už jsem několikrát napsal : pokud jsem něco hledal, potřeboval někam popostrčit, stálo to(stál) předemnou. Jak snadné.

0 0
možnosti

Lobo - poslední Czarnian

6. 11. 2010 12:04
Nejspíš nic

:-P

0 0
možnosti

Antek

6. 11. 2010 7:28
Posmrtný život

Prožil jsem klinickou smrt a toto mne upevnilo ve víře.Nebudu zde popisuvat co jsem "viděl",ale něco jako posmrtný život existuje.Kdysi jsem viděl film,kde se na plicním sanatoriu sešel kněz a komunista,že si dělali naschvály,to bylo mimo,ale myšlenka byla jiná.Kněz dostal léky od svých farníků,ty ale daroval tomu komunistovi se slovy-pro tebe je smrt konec,ale pro mne je to vstup do nového života...

0 0
možnosti

Irena Maura

6. 11. 2010 9:12
Re: Posmrtný život

V Ano, je to vira.

0 0
možnosti

Englishman

6. 11. 2010 0:44
Tělo

Pokud uvažujeme o smrti, tak bychom do těchto úvah měli tělo zahrnovat jen s velkou opatrností. Existence smrti je nezpochybnitelná. Existence vlastní duše je nezpochybnitelá - přímo ji vnímáme a evidujeme. Nezpochynitelná je i existence duší lidí okolo nás, se kterými komunikujeme, a totéž platí i o ideálních světech, jako je třeba matematika. Existence těla (a hmoty vůbec) je ale zpochybnitelná velmi snadno.

0 0
možnosti