Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vinia

13. 10. 2011 21:35
Paní Mauro,

Vaše články mne nutí pokaždé k zamyšlení. Tento mne nutí i k otázce. Co dělat, když snaha řešit problémy naráží na nevybíravé odmítání ze strany potřebných ? Samozřejmě pochopení a trpělivost je na místě, ale když hrozí nebezpečí z prodlení .... ?

0 0
možnosti

Maura Irena

14. 10. 2011 12:45
Re: Paní Mauro,

Rozhodně byste se měla obrátit na ošetřujícího lékaře, oznámit mu to, aby na vás nepadlo nějaké zavinění nebo neej bože zanedbání péče svěřené osoby  a zařídit se podle toho, co je pro potřebnou osobu nejlepší. Vždycky spojujt právní stránku se stránkou naplnění potřeby potřebného a naplnění vašich povinností. Jinak nemůžete nic dělat. Já vím, že je to těžké, že člověku nervy plují, ale řešte to rozumově, i kdyby docházelo k citovému vydírání ze strany potřebných. Jejich zdraví a současně i plnění vašich povinností je v tomto případě nutné brát na zřetel.

0 0
možnosti

3lipy

13. 10. 2011 9:39
Paní Irenko,

vám skutečně nejde o karmu a popularitu. Jinak byste se do "tabu" problému nepouštěla. Všechny vaše články jsou perlou na na iDNESU a já vám za ně děkuji. L.Č.

0 0
možnosti

Maura Irena

13. 10. 2011 11:57
Re: Paní Irenko,

Skutečně nejde, jde mi o lidi a zachování jejich důstojenství. I když je problém, zda si svou důstojnost umí zachovat sami. Děkuji Vám. jsem ráda,. že jsem našla spřízněnou duši, která podobně cítí.

0 0
možnosti