Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

coj@nato.3

24. 8. 2010 19:25
Češi ?....

Značný počet z nich skutečně zaškatulkovat nelze. Jsou to totiž "vlezdoprdelkové".:-) Takoví se do žádné škatulky ani netrefí, akorát tak do .....(dukáty).

0 0
možnosti

kevinbb

2. 8. 2010 20:31
Moc hezky a pravdive

jste to napsala. A myslim si, ze jste na spravne ceste vedeni.

R^V[>-]

0 0
možnosti

sarahyna

2. 8. 2010 10:47
Nevím proč....

.....V historii každé země a každého národa jsou období a činy, za které by bylo třeba se stydět, nebo alespoň dělat, že nebyly.  Teď už chápu, proč si zde každý druhý myslí, že být ČECH není k chlubení. Národ je totiž tvořen jednotlivci...čili například těmi, kteří zde kálejí na vlastní hlavu a to je právě ono, jseš šedá myš, která se bojí být sama sebou - pak je takový i národ.

Proč všichni skáčete a radujete se, když vyhrajeme MS v hokeji, když vám to češství tak vadí? Protože jste čecháčci? Ne, povaha národa netvaruje vás, to vy tvarujete povahu národa. A je strašně jednoduché svádět to na historii, na předky, na politickou a ekonomickou situaci a pod., hledat chybu sám u sebe, to už je horší, že?!

Jsem hrdá na to, že jsem ČECH a vím to zcela přesně, ten pocit je v srdci a ve vypjatých chvílích i v žaludku. O "husí kůži" ani nemluvím.....

0 0
možnosti

oxík

2. 8. 2010 20:30
Re: Nevím proč....

Já jsem hrdý na to, že jsem ČEŠKA

0 0
možnosti

Ahenobarbus

2. 8. 2010 10:14
Je mi trochu smutno

z té diskuse zde. Nevím proč tu plivají do svého hnízda. Jistě, je mnoho věcí v naší historii, na které rozhodně nelze být pyšný. Průměrný Čech má mnoho vlastností, které nejsou příkladné a následovatelné. Ale kdo je průměrný Čech? Právě proto, že existuje dost těch mezi námi, kteří ten průměr vychylují, mohu být i hrdý na to, že jsem Čech. Protože některé dejinné události v historii našeho národa byly rovněž průměrvychylující, mohu být hrdý na svůj národ. O všem lze pochybovat, ale co upřít nelze, jsou naše pestré dějiny, dané zřejmě naší polohou zeměpisnou, národní a kulturní. Vnější tlaky, které nás utvářely ani na okmažik nepolevily a vzdor tomu jsme tu Ty a já. Vzdor tomu, že Ty tu pliveš na zem. Vzdor tomu, že Ty bys tu asi nejraději nebyl. Není to krásné?

Děkuji za Váš článek.

V. Ch.

0 0
možnosti

úplně nová Viktorka

2. 8. 2010 8:44
Český

NÁROD před Bílou horou?8-o

0 0
možnosti

Ewerell64

2. 8. 2010 7:39
Tři typicky české vlastnosti

1. Nemít žádnou typickou českou vlastnost... 

2. Neustále si myslet opak...

3. Neustále nadávat na tyto neexistující vlastnosti...

A ještě čtvrtá bonusová: psát o tom blogy a reagovat na ně... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

venoch

2. 8. 2010 4:59
Tedy pani

Jelikoz jsem Cech a jelikoz jsem 90% casu mimo republiku a vim, jak se chovaji mnohe jine narody, po cele zemekouli, tak jsem si Vas clanek rad precetl. Bohuzel, to co jste napsala se minimalnimi obmenami da pouzit prakticky na jakykoli, nebo rekneme, alespon kazdy druhy narod, ktery znam. Vubec jste ...tedy alepon pro me....neuvedla nic, cim bych se jako Cech mel citit vice Cechem. Nestesti naseho cestvi je, ze ac jazykem jsme slovane, tak svou kulturou, mestskym usporadanim a vyvojem jsme spise Nemci. Jsme zkratka hranice kultur a to je nase prokleti, od politickeho po ekonomicke. A my sami z toho bohuzel tezit neumime. Brebirame jen negativa a sami k tomu pridavame jan naseho Svejka.  

0 0
možnosti

oxík

2. 8. 2010 7:25
Re: Tedy pani

Přesně tak, západní Evropa nás nikdy nepřijme jako svojí součást, ať se budeme snažit sebevíc. Je zbytečné si něco nalhávat.

0 0
možnosti

sincos

2. 8. 2010 4:21
Idylka

Je to úplná idylka, nekrade se, všichni jsou na sebe milí a nečůrají na svodidla 10 m od pumpy. Úplně kulturní národ, vzor všem okolním ;-D.

0 0
možnosti

sarahyna

2. 8. 2010 10:27
Re: Idylka

neřekla bych, že jinde je to jinak :-)

0 0
možnosti

wiki5.5

2. 8. 2010 4:13
jiste

nedokazali jsme se spojit ani kdyz horel Palach

0 0
možnosti

hromo.bití

2. 8. 2010 0:51
jsem hrdý na to, že jsem čech

historie naší rodiny sahá hluboko do minulosti a i když po Bílé hoře o všechno přišli, hrdost zůstala. A je mi líto těch chudáčků co plivou po Češích, ač jsou sami Češi. Absolutně jim nedochází, že tim jenom ukazují jak ubozí sami jsou. Plivou jenom sami na sebe. Tak když je to baví... budiž. Se mnou ovšem nemají nic společného... a já s nimi už vůbec ne.

0 0
možnosti

Irena Maura

24. 8. 2010 19:14
Re: jsem hrdý na to, že jsem čech

R^

0 0
možnosti